.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیز «حداد عادل» برای ریاست مجلس دهم
یک تئوریسین سیاسی اصولگرا می‌گوید، حدادعادل وضعیت خود را در مجلس آینده خوب می‌بیند و خود را برای ریاست مجلس دهم آماده می‌کند زیرا به نظر می‌رسد توانسته تایید موتلفه و بعضی گروه‌های سنتی را هم داشته باشد اما چرخ گردونه سیاست‌ بازی‌های بسیار دارد.

یک تئوریسین سیاسی اصولگرا می‌گوید، حدادعادل وضعیت خود را در مجلس آینده خوب می‌بیند و خود را برای ریاست مجلس دهم آماده می‌کند زیرا به نظر می‌رسد توانسته تایید موتلفه و بعضی گروه‌های سنتی را هم داشته باشد اما چرخ گردونه سیاست‌ بازی‌های بسیار دارد.

امیر محبیان با اشاره به فهرست منتشر شده از اصولگرایان برای شهر تهران و انتقادات وارد شده به آن به "ندای ایرانیان" گفت: «فهرست فعلی مطرح شده توسط ائتلاف اصولگرایان فعلا تنها فهرست است و در میان اصولگرایان هیچ کس ولو آن که انتقادات جدی به فهرست کنونی داشته باشد، مایل نیست نقش وحدت‌شکن داشته باشد.

وی در مورد احتمال ارایه فهرست‌های دیگر از سوی اصولگرایان میانه‌رو در مقابل فهرست انتخاباتی شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: به گمانم در حال حاضر بسیاری از اصولگرایان معتقدند که انتقادات زیادی به ویژه به فهرست تهران وجود دارد ولی بهتر است منتظر نتیجه نهایی باشیم.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در مورد ترکیب فهرست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان و جای خالی برخی چهره‌های موثر این جریان خاطرنشان کرد: به صورت روشن، علی لاریجانی در فهرست تهران نادیده گرفته شده است اما به نظر من لاریجانی قصد درگیری با شورای ائتلاف را ندارد.

محبیان در مورد میزان اقبال اصولگرایان به فهرست شورای ائتلاف یادآور شد: منتقدان فهرست تهران بر این باورند که ظرفیت رای‌آوری این فهرست بیش از ٢٠درصد نیست و جالب آن است که این حدس را هم از هواداران لاریجانی می‌شنویم و هم از هواداران احمدی‌نژاد اما در حال حاضر از هیچ‌کس عزمی برای ارایه لیست مستقل نشنیده‌ایم.

با این حال، این فعال سیاسی اصولگرا در مورد برخی تحلیل‌ها نسبت به حداد عادل و وضعیت او در ائتلاف اصولگرایی که بیشتر حامیان و نزدیکان او در فهرست انتخاباتی‌شان جای گرفته است، اظهار کرد: به گمانم آشکار یا پنهان فهرست تهران پیامی منفی برای ریاست لاریجانی در مجلس آتی دارد.

محبیان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی حداد عادل در اردوگاه اصولگرایی گفت: طبعا حداد عادل وضعیت خود را در مجلس آینده خوب می‌بیند و خود را برای ریاست مجلس دهم آماده می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد توانسته تایید موتلفه و بعضی گروه‌های سنتی را هم داشته باشد، اما چرخ گردونه سیاست‌، بازی‌های بسیار دارد.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 20 بهمن 1394
حداد رای نمایندگی را بیاورد ریاست مجلس پیشکش
123 20 بهمن 1394
نمیتونه !!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.