.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعطای نشان درجه یک لیاقت به ظریف
رئیس‌ جمهور با اهدای نشان‌های درجه یک لیاقت و شجاعت و نیز لوح زرین سپاس از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در بخش‌های دیپلماتیک، فنی و حقوقی و نیز خانواده شهدای هسته‌ای تجلیل کرد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته‌ای و افتخار آفرینان برجام، به 28 نفر از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان و نیز خانواده معظم شهدای هسته‌ای نشان‌های لیاقت، خدمت و لوح یادمان زرین اهدا کرد.

رئیس‌ جمهور در این مراسم به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نشان درجه یک لیاقت و مدیریت به علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت، به سردار دهقان وزیر دفاع و امور پشتیبانی نشان درجه یک شجاعت و به سایر اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای در بخش‌های دیپلماتیک، حقوقی و فنی نشان‌های درجه دو لیاقت، درجه سه خدمت و لوح زرین سپاس اهدا کرد.

روحانی همچنین به همسران شهدای هسته‌ای کشورمان مسعود علی‌محمدی، مجید شهریاری، داریوش رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن و رضا قشقایی لوح یادمان زرین اهدا و از فداکاری و ایثارگری این شهیدان تجلیل کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.