.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با واکنش به یک ادعا ؛
پای فدراسیون کشتی هم به ماجرای شاه اوباش مازندران باز شد !
شمال نیوز : ضمن درخواست از تمامی رسانه ها برای حفظ جایگاه ورزش کشتی برای آخرین بار به تمامی عوامل رسانه ای مرتبط با این اخبار متذکر می گردد، جایگاه ورزش ملی کشور را در نظر بگیرند.....

شمال نیوز : فدراسیون کشتی ادعای ملی‌پوش بودن شاه مجازی مازندران را رد کرد و در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شمال نیوز ، فدراسیون کشتی در این باره اعلام کرد: کشتی ورزش ملی کشور ریشه در سنت، فرهنگ و آیین مردم دارد و دلبستگی دیرینه ای بین مردم و پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در رقابت های جهانی و المپیک وجود دارد اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بعضا برخی رسانه ها بدون آشنایی با جایگاه این رشته ملی صرفا به استناد مصاحبه یک بزهکار اجتماعی که هیچ گونه سندیتی برای صحبت های خود ندارد، براحتی دوبنده مقدس تیم ملی را بر تن یک فرد متقلب نموده و برای پر ببینده کردن خبر خود جایگاه ورزش ملی کشور را نادیده می گیرند.

واکنش فدراسیون کشتی به یک ادعا

لذا ضمن درخواست از تمامی رسانه ها برای حفظ جایگاه ورزش کشتی برای آخرین بار به تمامی عوامل رسانه ای مرتبط با این اخبار متذکر می گردد، جایگاه ورزش ملی کشور را در نظر بگیرند.

بدیهی است در صورت تکرار این موارد در تمامی موارد جهت دفاع از کیان جامعه پرافتخار کشتی از مراجع ذیصلاح پیگیری صورت می گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 بهمن 1394
آقای فدراسیون کشتی وظیفه رسانه حفظ امانت در انتشار مطالب هست. اون فرد در مصاحبه اش موارد رو گفته انتظار دارید رسانه ها سانسور کنند؟ شما جهت دفاع از کیان جامعه پر افتخارتون کارهایی غیر از پاپیچ رسانه ها شدن هم می توانید انجام بدید.
علی 18 بهمن 1394
شاه گفت به تیم ملی کشتی دعوت شدم نگفت عضو اصلی تیم ملی هستند وپیراهن تیم ملی برتن کردم
کیان 19 بهمن 1394
دوغت و بنوش!!!!!
محمد 19 بهمن 1394
به صورت روشن تکذیب نکرده .
احسان 19 بهمن 1394
محمود طالبی کشتی گیر نیست ببری است ضعیف که هیچ قدرتی ندارد
افشین 20 بهمن 1394
اگرچه هنجارشکنی م - ط و امثال وی باعث تشویش مردم و ترویج فرهنگی غلط در جامعه بوده اما باید با کمک متخصصین امر و آسیب شناسی ریشه انحطاط جوانان مشخص گردد تا افراد در یک جامعه مدنی با رعایت احترام به حقوق فرد و جامعه در اعتلای کشور مشارکت نمایند . شاید با اتخاذ سیاست درست بتوان از وجود همین افراد در تامین امنیت بهره جست . امیدوارم م - ط و بقیه یارانش از این اتفاق و مجازاتی که قانون برای متنبه کردن آنان تعیین می کند درس بگیرند . انشااله.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.382 seconds.