.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با ما مثل تهرانی ها ، اصفهانی ها و خوزستانی ها رفتار کنید ....
نامه اعتراض آمیز بازنشستگان صندوق بازنشستگی نفت مازندران +تصویر
شمال نیوز : جای سوال و تاسف است که چرا در خصوص این امر مهم چنین سهل انگاری از طرف مسئولین صورت گرفت است و به غیر از توهین و بی حرمتی نسبت به بازنشستگان نام دیگری نمی توان به آن نهاد.....

نزدیک به یکسال می باشد که صندوق بازنشستگان نفت حوزه منطقه ۷شمال کشور بدون داشتن مدیر و با حضور سرپرست اداره می شود که این امر تحت هیچ شرایط مورد تایید و رضایت بازنشستگان نفت و گازمازندران و شمال کشور نمیباشد .

به گزارش شمال نیوز ، آنها با پیگیری های بسیار و نامه های پیاپی خواستار انتخاب فردی مورد تایید خود و شایسته را کردند . این افراد خواستار این هستند تا شخصی در تصدی امور قرار بگیرید که از جنس خود بازنشستگان باشد نه یک نیرو شرکتی ،به همین دلیل این عزیزان با نامه نگاری های بسیار در حال پیگیری امورکانون بازنشستگان نفت و گاز کشور هستند،

اعضا کانون بازنشستگان با جمع آوری تومار اعتراضی خواستار مدیریت علی اعظم اقبالی ، قدیمی ترین آزاده و جانباز استان مازندران که ۱۰سال در بند اسارت رژیم بعثی قرار داشت هستند و اعتقاد دارند که وی هم فرزندان  انقلاب است و هم از جنس بازنشستگان است .

درادامه روند نامه نگاری های این عزیزان را مشاهده می کنید

 بسم تعالی

ریاست محترم هیئت رئیسه صندوقهای بازنشستگی وزارت نفت

 باعرض سلام و احترام به استحضارمیرساند که اینجانبان امضاکنندگان(پیوست نامه)باتوجه به اینکه حدودیک سالی است که از برکناری ریاست حوزه ۸استانهای مازندران و گیلان و گلستان میگذرد متاسفانه فردی جایگزین وی نشده است وطی این مدت نسبتا طولانی امورات این حوزه توسط یک کارمند شرکتی رتق و فتق می گردد.

جای سوال و تاسف است که چرا در خصوص این امر مهم چنین سهل انگاری از طرف مسئولین صورت گرفت است و به غیر از توهین و بی حرمتی نسبت به بازنشستگان نام دیگری نمی توان به آن نهاد.

سوال دیگر اینکه آیا این امر در مورد استانهای ازقبیل تهران و خوزستان و یا اصفهان صورت میگرفت از جانب آنها قابل پذیرش بود در ضمن با وجود جانباز و آزاده ۱۰ساله سرافراز و باسوابق درخشان مدیریتی توسط کانون مازندران همراه با تومار و امضا بسیار به حضور آقای حاج صادق معرفی شده بودن وبا  تاسف هیچگونه عکس و العملی صورت نگرفت و مسئله اینکه روال براین شده که همیشه از افرادی که باب میل آقایان میباشند استفاده نمایند و اصلا عزیزان بازنشسته را به حساب نمی آورند.

لذا با توجه به پایان سال به نظر می آید که صندوق بازنشستگی درنظر ندارد که برادر آزاده  را به این سمت  معرفی کند، بنا برتوضحیاتی که به استحضار جنابعالی رسانده شد خواهشنمیدم از شما بعنوان مقام عالی صندوق ها اقدام مقتضی را معمول دارید.

باتشکر02


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.