.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افراد فاقد بیمه، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند
مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: افراد فاقد بیمه می‌توانند تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازایسنا، رسول ظفرمند در ایین کلنگ‌زنی ساختمان بیمه سلامت گلوگاه اظهار کرد: توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید به امر سلامت مردم، بسیار قابل توجه است و در مسیری قرار دارد که مد نظر دین مبین اسلام، پیامبر رحمت(ص) و دغدغه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران توسعه خدمات بیمه سلامت در تمام نقاط استان را از برکات انقلاب اسلامی و برنامه‌های سلامت محور دولت تدبیر و امید بر شمرد و افزود: حدود 40 هزار نفر از جمعیت شهرستان گلوگاه تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و ایجاد اداره مستقل در شهرستان گلوگاه به عنوان شرقی ترین نقطه استان، نشان دهنده عزم و توجه ویژه دولت به سلامت تمام اقشار جامعه است.

وی اظهار کرد: بیمه سلامت موجب سهولت دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ای مورد نیاز و افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نشان داده است که علاوه بر توجه به مسائل بین المللی، نگاه ویژه ای نیز به بحث سلامت مردم دارد، تصریح کرد: سلامت به عنوان یکی از اولویت های مهم برنامه های دولت قرار دارد که پوشش بیمه سلامت تمامی هموطنان فاقد بیمه درمان از جمله این برنامه ها است.

 حجت‌الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه نیز طی سخنانی سلامت را جزء نعمت‌های بزرگ خداوند بر شمرد و افزود: به لطف خداوند در دولت تدبیر و امید گام‌های مهمی در زمینه بهداشت و بیمه مردم برداشته است و مردم از بیمه سلامت رضایت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.