.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر اطلاعات سخنران مراسم راهپیمائی 22 بهمن ساری
فرماندار ساری از وزیر اطلاعات به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی 22 و جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نام برد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری ، احمد حسین زادگان روز شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن گفت : حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی پنجشنبه این هفته برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به مازندران سفر می کند.
وی به اهمیت حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن سال جاری اشاره کرد و بیان داشت : بدخواهان با ایجاد انواع کودتا، توطئه ها و جنگ و تحریم ها در صدد گسترش نارضایتی در مردم نسبت به انقلاب و نظام شدند اما ازجایگاه و ارزش نظام و رهبری در نزد مردمان این سرزمین غافل بودند.
حسین زادگان بر بصیرت ایرانیان تاکید و گفت : مردم آگاهانه و با بصیرت و دانایی، از اول انقلاب تاکنون با تحمل همه شرایط سخت، حامی امام و رهبری و انقلاب و نظام اسلامی بودند.
فرماندار ساری افزود : باید از همه ظرفیت های موجود برای سربلندی، عزت و ابهت انقلاب و نظام اسلامی به بهترین شکل استفاده کرد که یکی از آنها راهپیمایی 22 بهمن است.
وی از تمامی مسئولان شهرستان ساری خواست تا تلاش کنند مراسم و برنامه‎های در خور شأن و عظمت انقلاب اسلامی در 22 بهمن برگزار شود.
در این جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی 22 بهمن در ساری راس ساعت 10 صبح روز پنجشنبه از محل میدان شهید قاسمی ( عمارت شهرداری ) آغاز و راهپیمایان پس از طی مسیر در میدان شهدا اجتماع کنند.
قرار است در ابتدای مراسم در میدان شهید قاسمی هنرمندان به نمایش هنر خیابانی با موضوع های انقلاب بپردازند .
فرماندار ساری همچنین در این جلسه هماهنگی های موجود میان نهادها و دستگاههای مرتبط شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به موقعیت منطقه و موفقیت دولت در انرژی هسته ای و همچنین در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند ، راهپیمایی روز 22 بهمن امسال با هنرنمایی و نمایش قدرت نظام توسط ایرانیان،بی نظیر برگزار خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.