.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دامادی: بازنشستگان مظلوم فولاد چهار ماه است که حقوق نگرفته‌اند
نماینده ساری و میاندورود به وزیر بهداشت، وزیر کار، دولت تذکرشفاهی داد و از دولت خواست که نسبت به پرداخت حقوق بازنشستگان مظلوم فولاد که چهار ماه است حقوقشان را دریافت نکرده اند، توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، محمد دامادی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر خطاب به وزیر بهداشت گفت: سختی کار و بازنشستگی پیش از 30 سال به رغم تعریف در قانون متاسفانه هنوز اجرایی نشده است. تک پزشک بودن برخی اورژانس ها موجبات فشار برای کادر پرستاری شده است؛ همچنین شهرستان میاندورود همچنان بیمارستان ندارد.

وی خطاب به وزیر کار حذف بیمه تعدادی از کارگران به بهانه های واهی آن هم به بهانه خرید اتومبیل یا منزل را ظلم آشکاری به کارگران مظلوم دانست و گفت: افزایش 35 درصدی حقوق پرسنلی شامل همه شود؛ همچنین حق پرستاری بیماران نخاعی کفاف نمی‌دهد.

دامادی با بیان اینکه دو مجموعه در شهرستان مظلوم ساری در حال ساخت است که هر دو مزین به ولایت است، گفت: یکی بیمارستان ولایت است که سپاه پاسداران آن را ساخته و نیازمند 5 میلیارد تومان پول است، واقعا پرداخت این پول و اضافه کردن 80 تخت بیمارستانی برای مرکز این استان کار سختی برای دولت است؟ دیگری پارک بوستان ولایت است که در محل پادگان باید ساخته شود ولی هنوز هزار تومان ابلاغیه برای ساخت آن داده نشده است لذا از دولت می خواهم که به این موضوع رسیدگی کند.

نماینده ساری ادامه داد: موضوع دیگر تعریف ورودی منطقه امامزاده عباس ساری است که سالها مورد تقاضای بنده است ولی متاسفانه همچنان اتفاق نیفتاده است. همچنین جابه جایی ریل راه آهن موجبات پاره شدن شهرستان ساری را ایجاد کرده که خواهشمندم به آن توجه شود.

دامادی در پایان تذکراتش گفت: قانون برداشت 500 میلیون دلاری که مجلس و شورای نگهبان آن را تصویب و دولت آن را ابلاغ کرد متاسفانه هنوز اجرایی نشده است. این موضوع می تواند مشکلات آبی کشور را مرتفع کند. دولت محترم بازنشستگان مظلوم فولاد چهار ماه است که حقوق نگرفته اند و حق و حقوق معلمین نیز پرداخت نشده است، خواهشمندم که به این موضوعات توجه شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.