.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی
ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز ۱۸ دستگاه اجرایی کشور از امروز یکشنبه ۲۰ دی‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس: ثبت نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (شامل 18 دستگاه اجرایی) از امروز شنبه 20 دی ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و در روز شنبه 26 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.
دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون نیز از امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.

دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در روز جمعه 21 اسفندماه 94 برگزار می‌شود.

* نحوه ثبت‌نام برای آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در نخستین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور (شامل 84 دستگاه) نیز از روز سه شنبه 22 دی ماه 94 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و این مهلت تا روز دوشنبه 28 دی ماه 94 ادامه دارد.

دفترجه راهنمای ثبت نام همزمان با آغاز ثبت نام در این آزمون بر روی سایت قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با مطالعه دقیق دفترچه راهنما برای ثبت نام اقدام کنند.

نخستین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه 21 اسفندماه 94 برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.482 seconds.