.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس دردناک از تعصب هادی نوروزی
نتیجه تعصب و بازی فداکارانه کاپیتان ابدی پرسپولیس شد گرفتن یک پنالتی، فرار از شکست.

مشرق: یک عکس دنیایی از خاطره و حرف ناگفته دارد. عکسی که شاید برگ برنده تیمی باشد که کاپیتانش می خواهد با به رخ کشیدن این تصویر به همبازیانش بگوید: "بچه ها، بجنگید تا ببرید!"

1. مرور خاطرات جدال های پرسپولیس و گسترش در  آرشیو ما را برد به سمت هادی نوروزی، کاپیتان سفر کرده ای که نه حق و حقوقش برخلاف وعده ها به خانواده اش پرداخت شده و نه با هانی اش قراردادی بسته اند.

هادی اما رد پایی از خودش بر جای گذاشته برای اینگه همبازیانش این بازی را هم که شده با دست پر میدان را ترک کنند.

او آخرین گل ساز جدال های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز است. روزی که سرش شکست تا پنالتی بگیرد و تیم نصف و نیمه پرسپولیس بازنده میدان نباشد.

2. ماجرا از این قرار است؛ پرسپولیس در بازی برگشت فصل گذشته مقابل آبی های تبریزی به واسطه فشردگی بازی های لیگ و اهمیت بازی های آسیایی با تلفیقی از اصلی ها و ذخیره ها پا به میدان گذاشته بود.

سرخ ها 20 اردیبهشت 94 تا دقیقه 88 دو بر یک از میزبان عقب بودند و این باخت در آستانه بازی آسیایی می توانست حاشیه ساز باشد اما.... اما هادی نوروزی سرش را جلوی توپ و پای گلر گسترش فولاد گذاشت تا از آخرین فرصت استفاده کرده باشد و نتیجه این تعصب و بازی فداکارانه شد گرفتن یک پنالتی، فرار از شکست و البته گلزنی نوبرانه تادئو خرید پرحرف و حدیث برزیلی.

3. حالا روزنامه پیروزی ارگان غیر رسمی هوادارن پرسپولیس که نشان داده 24 ابدی را به این زودی ها فراموش نمی کند سر شکسته هادی را به رخ همبازیانش کشانده و از آنها خواسته به یاد سر شکسته کاپیتان، با الگوبرداری از تعصب و عیرت او بروند بجنگند تا ببرند.

هادی نوروزی هنوز هم برای تیمش کاپیتانی می کند. کاپیتان با غیرتی که یک عکس او می تواند اسلحه و برگ برنده ای باشد برای خروج از بحران. اویی که پر کشیدنش سرخ ها را هم قسم کرد.

اویی که هواداران پرسپولیس عکس های متعددش با سر بانداژ شده و رگ های متورم را در فصای مجازی به سرخ ها یادآوری می کنند و زیر آن عکس های پرمعنا می نویسند: غیرتتو به رخ دنیا می کشم.

عکس دردناک از تعصب هادی نوروزی
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.