.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس کدام استان های کشور امروز تعطیل است؟
شمال نیوز:درپی بارش شدید برف در برخی از نقاط کشور برخی از مدارس کشور تعطیل شد.

به گزارش شمال نیوز، بر اساس گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان ، مدارس شهرستان های ورزقان ، چاراویماق ، سراب ، مهربان ، بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود، ، بخش های ترکمانچای ، کندوان و کاغذکنان شهرستان میانه ، بخش خراجوی شهرستان مراغه و همچنین مدارس روستاهای شهرستان اهر در تمام مقاطع تحصیلی برای نوبت صبح تعطیل است .

بر پایه این گزارش ، مقاطع ابتدائی و دوره اول دبیرستان های عجب شیر و تسوج در نوبت صبح تعطیل بوده و زنگ مدارس پیش دبستانی و ابتدائی شهرستان هوراند هم با یک ساعت تاخیر نواخته می شود.

همچنین مدارس روستاهای شهرستان هشترود در تمام مقاطع و مدارس شهری در مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی تعطیل است.
تمام مدارس روستاهای شهرستان میانه ، آچاچی و تیکمه داش همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدائی بستان آباد تعطیل اعلام شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سراب هم تمام کلاس های این دانشگاه در روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.
همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی بستان آباد و ورزقان ، کلاس های این دو واحد دانشگاهی روز دوشنبه از ساعت 10 شروع می شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرد: تمامی مدارس مقاطع مختلف شهر و روستای مناطق شازند، سربند، کمیجان و خنداب در روز دوشنبه تعطیل است.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، مدارس ابتدایی ومتوسطه اول شهری ناحیه یک و دو اراک، کلیه مدارس روستایی در مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان اراک در نوبت صبح و مدارس ابتدایی شهری فراهان و مدارس روستایی ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم فراهان در نوبت صبح دوشنبه تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی افزوده است: مدارس منطقه نوبران نیز با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، نشست مدیران مدارس استان مرکزی نیز فردا دوشنبه لغو شده است.
بارش برف از صبح روز یکشنبه در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شده و هم چنان ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز گفت: همه مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول این استان به علت بارش برف، کولاک شدید و سرما در نوبت صبح فردا /16 آذر/ تعطیل است.

مرتضی تمجیدی افزود: در صورت تداوم این وضعیت جوی و تعطیلی مدارس نوبت عصر فردا /16آذر/ تا ساعت 11 قبل از ظهر همین روز اعلام خواهد شد.

رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کردستان نیز گفت: به علت ادامه بارش برف، سرمای هوا ، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس برخی از شهرستان های کردستان فردا دوشنبه نیز تعطیل شد.

علیرضا منتشلو افزود: تمام مدارس شهر و روستای شهرستان های سقز، بیجار، دیواندره و منطقه کرانی فردا دوشنبه تعطیل است.

وی گفت: همچنین فردا دوشنبه مدارس ابتدایی و متوسطه اول (راهنمایی) شهرستان های مریوان، قروه، بانه و منطقه سریش اباد در سطح شهر و روستا تعطیل است.

به گفته وی همچنین فردا دوشنبه مدارس ابتدایی شهر و روستای شهرستان های سنندج، کامیاران، سرواباد، دهگلان و مناطق کلاترزان و موچش در نوبت صبح تعطیل است.

بارش برف امروز نیز مدارس هشت شهرستان استان را به تعطیلی کشاند.

در حال حاضر به دلیل بارش سنگین برف راه هزار روستای استان کردستان بسته است.

مدیرکل مرکز مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل برودت هوا و بارش برف درشهرستان کوهرنگ فعالیت مدارس این شهرستان روز دوشنبه با یک ساعت تاخیر آغازمی شود.

فرهاد ستاری افزود: با توجه به بارش برف در شهرستان کوهرنگ و موافقت استاندار، آغاز فعالیت تمام مدارس و مقاطع تحصیلی نوبت صبح این شهرستان برای رفاه حال دانش آموزان از ساعت 9صبح است.

به گزارش ایستگاه های هواشناسی میزان بارش برف در گردنه های شهرستان کوهرنگ به بیش از 60 سانتیمتر رسیده است.


روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه یکشنبه شب در اطلاعیه ای مدارس مقطع ابتدایی 11 شهرستان استان را در روز دوشنبه به علت برودت هوا و یخبندان تعطیل اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرستانهای کرمانشاه، کنگاور، صحنه، هرسین، سنقروکلیایی، اسلام آبادغرب، دالاهو، پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی تعطیل است.

براساس این اطلاعیه مدارس مقطع متوسطه اول و دوم شهرستانهای فوق نیز با دو ساعت تاخیر شروع می شود.

مدارس مقطع ابتدایی شهرهای کنگاور، سنقر، پاوه و باینگان در نوبت صبح روز یکشنبه نیز تعطیل بود.

با بارش برف طی روزهای اخیر دمای هوای شهرهای استان کرمانشاه بین پنج تا 10 درجه کاهش یافته است.

مدیرکل بحران استان ایلام گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و برودت و سرمای هوا، فعالیت مدارس، ادارات و دیگر بخش های اداری و آموزشی ایلام روز دوشنبه (فردا) با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.

احمد کرمی اظهار کرد: براساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام، مدارس مقاطع مختلف تحصیلی، مهدهای کودک و ادارات و بانک های شهرستان های ایلام، ملکشاهی، ایوان، چرداول و بخش های تابعه و همچنین بخش میمه و زرین آباد با 2 ساعت تاخیر فعالیت های خود را آغاز می کنند.

وی افزود: این تصمیم با توجه به بارش برف و سرمای شدید هوا گرفته شده است بنابراین فعالیت های آموزشی و اداری روز دوشنبه ساعت 9 صبح شروع خواهد شد.

کرمی تاکید کرد: این تاخیر در شروع فعالیت شامل دستگاه های امدادی و خدمات رسانی نمی شود.

مدیریت بحران استان قم اعلام کرد به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا، مدارس ابتدایی نوبت صبح در شهر قم تعطیل است.

همچنین در بخش های دیگر استان قم کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر امروز تعطیل است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.231 seconds.