.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه سرمایه گذاری خارجی در استان مازندران برگزار شد
جلسه سرمایه گذاری خارجی در استان مازندران برگزار شد

دکتر محمد محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با دکتر خزاعی معاونت وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران در محل کار ایشان دیدار کرد .

به گزارش شمال نیوز، در این دیدار دکتر محمد پور ضمن تقدیر ازبرگزاری این جلسه از ظرفیت های استان مازندران درحوزه تولید وبازارهای بالقوه استانهای همجواری ودسترسی به بازار کشورهای CIS که نیازمند محصولات کشورمان خصوصاً درزمینه موادغذایی ، سلولزی ومصالح ساختمانی ... می باشند گزارش داده واعلام داشت:  زمینه های سرمایه گذاری خارجی و زیرساخت های استان  در این حوزه وجود دارد و اراده مسئولین استانی از جمله استاندارمحترم ومدیران مرتبط براین است تا ضمن ایجاد فضای امن برای سرمایه گذاران خارجی درحوزه های اداری و صدور مجوزها نیز با اجرای پنجره واحد سرمایه گذاری زمان لازم برای صدور مجوزهای مورد نیاز به حداقل برسد.

دکتر خزاعی معاون وزیر اقتصاد  نیزضمن خوش آمد گویی  و تشکر از گزارش ارائه شده توسط دکترمحمدپور تشکر اعلام کرد: استان مازندران از جمله استان های  با ظرفیت بالاست که امیدواریم با توجه به آمادگی ایجاد شده ومطالعاتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام داده بتوانیم ضمن همکاری با شما در جذب سرمایه گذاری خارجی استان نقشی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود : ضمن مطالعه طرح پیشنهادی شما در اولین فرصت به همراه مشاورین در استان حضور یافته ونشستی با استاندار ومسئولین اقتصادی جهت ادامه همکاری ها خواهیم داشت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.