.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار یک جریان خاص نیستم

سرپرست فرمانداری بهشهر با بیان اینکه من فرماندار یک جریان خاص نیستم و نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، گفت: حتی برای یک رأی نظر سیاسی ندارم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سیدخالق سجادی در نخستین نشست خبری خود با بیان اینکه بهشهر دارای شهدا و شخصیت‌های برجسته‌ای است که باید شأن و منزلت آنها حفظ شود، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم حرمت بزرگان و خون شهدای ما حفظ شود، باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در راستای اجرای قانون گام برداریم همچنین دولتی که قرار است مجری قانون باشد را یاری و برای اهداف آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به موضوع مهم انتخابات و توجه به اینکه هر فرد گرایشات خاصی دارد، اما مهم‌ترین چیز آن است که عدالت رعایت بشود، افزود: رعایت وظایف شرعی و قانونی بسیار واجب است و بنده نیز موظف به اجرای این امور هستم تا انتخابات سالمی برگزار شود.

* فرماندار یک جریان خاص نیستم

سرپرست فرمانداری بهشهر با بیان اینکه من فرماندار یک جریان خاص نیستم و نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، گفت: حتی برای یک رأی نظر سیاسی ندارم و در چارچوب قانون از آن دفاع می‌کنم.

سجادی با تأکید بر اینکه هر کدام از کاندیداهای مجلس، یک شهروند هستند و می‌توانند به همین عنوان به فرمانداری بیایند، اظهار کرد: با برخی از کاندیداها نیز رفت‌وآمد خانوادگی دارم اما حتی از آنها نیز خواسته‌ام تا طوری رفتار کنند که در تبلیغات خانگی که اکنون به راه افتاده است، در فضای جامعه التهابی ایجاد نشود.

وی ضمن قدردانی از زحمات محمدتقی نورزاد فرماندار سابق بهشهر، گفت: هر مسئولی دوست دارد که کارها را به‌صورت آرمانی به‌پیش ببرد و بستگی به این دارد که تا چه اندازه از ابزارهای موجود در اختیار او قرار می‌گیرد.

سجادی با بیان اینکه تاکنون برخی اقدامات را طبق زمان‌بندی صورت‌گرفته انجام دادیم و سعی می‌کنیم از همه طیف‌های مختلف در برگزاری انتخابات کمک بگیریم، افزود: هدف این است که انتخابات پرشوری را برگزار کنیم و در این راه نیازمند همراهی همه طیف‌ها و اصحاب رسانه هستیم.

* کار سرمایه‌گذاری در شرایط فعلی مانند مبارزه در زمان جنگ است

سرپرست فرمانداری بهشهر با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از مهم‌ترین مواردی است که سبب امنیت سرمایه‌گذار می‎شود، بیان کرد: کوچک‌ترین برخورد نامناسب سبب فرار سرمایه‌‌ها می‎شود و اکنون کار سرمایه‌گذاری مانند مبارزه در زمان جنگ است.

سجادی در ادامه به برخی از پیگیری‎های خود در دو هفته‎ای که از انتصاب او به‎عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر می‎گذرد، اشاره و اظهار کرد: رایزنی با شهرداری در پروژه کارخانه کمپوست، رایزنی با سرمایه‌گذاران و رابطان سرمایه‌گذاری برای ساخت پالایشگاه نفت و بررسی وضعیت پروژه ساخت تله‎کابین انجام شده است که با به‎دست آمدن هر نتیجه‎ای، از طریق رسانه‌ها به افکار عمومی اطلاع داده می‎شود.

وی با بیان اینکه در نشست با مدیران اجرایی به همه آنها اعلام کردیم که برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود را ارائه دهند، تصریح کرد: انبوهی از طرح‌های نیمه‌کاره مانند بیمارستان امام (ره)، دوبانده کردن جاده بهشهر به زاغمرز، بهره‌برداری از سد گلورد و ساخت پل رودبار در اولویت پیگیری هستند.

نماینده عالی دولت در بهشهر با اعلام اینکه وضع مالی دولت رو به‌راه نیست، گفت: اما ما از مدیران می‎خواهیم که برنامه‌های خود را ارائه دهند تا ظرفیت‌های موجود و ارتباطات کاری بین دستگاه‌ها را بررسی کنیم.

سجادی با بیان اینکه موضوع اشتغال برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: احداث واحدهای تولیدی در شرایطی که واحدهای نیمه‌فعال و تعطیل زیادی داریم، نیاز به بررسی دقیق دارد.

* حصار کشیدن میانکاله مسئله‌ای را حل نمی‎کند

وی با اشاره به بحث گردشگری در بهشهر و وجود ظرفیت طبیعی مهمی چون میانکاله در این شهرستان، گفت: با حصار کشیدن این منطقه، مسئله‌ای حل نمی‌شود و فرهنگ‌سازی در این زمینه بسیار مهم است.

سرپرست فرمانداری بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود از اهمیت کار خبری گفت و اینکه اگر خبرنگاری به دنبال مچ‌گیری و بردن آبروی کسی باشد، اعتماد مردم را از دست می‌دهد و به حیثیت همه صدمه وارد می‌کند و هیچ نفعی به مردم نمی‎رسد.

نماینده عالی دولت در بهشهر بیان کرد: معیار خبرنگاران منفعت مردم و نظام است و منفعت نظام نیز برگرفته از اصول و سیاست‌هایی است که قانون اساسی آن را مشخص کرده است، لذا هر کس بخواهد قانون را بشکند یا دور بزند، در راستای اهداف نظام و منافع ملی گام بر نمی‌دارد.

سجادی ادامه داد: گاهی اوقات به‌راحتی در فضاهای مجازی و مطبوعات با آبروی اشخاص و نهادها بازی می‌شود، اما انتظار این است که موقعیت یکدیگر را درک کنیم و شک ندارم که نیت همه ما خدمت به دین و خلق خداست و هر کاری در این راه انجام دهیم، کم است.

وی در پایان گفت: صلاح امروز ما در این برهه از زمان این است که با همدلی و تدبیر امور، محیطی آرام و بدون تشنج را مهیا کنیم تا انتخاباتی پرشور و سالم برگزار شود و هر کس برخلاف این موضوع قدم و قلم بزند، به مردم خیانت کرده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.