.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیدرمضان شجاعی:
وضعیت نامناسب بودجه مازندران / برگشت بخشی از اعتبارات جای تاسف دارد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به بودجه برگشتی استان اشاره کرد و گفت: بخشی از اعتبارات مازندران برگشتی داشت که جای تأسف دارد.

به گزارش شمال نیوز، سیدرمضان شجاعی عصر دوشنبه با حضور در نشست شورای اداری میاندورود با بیان اینکه بنده از حضور خود در این شهرستان بسیار خوشحال هستم و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد کاهش مشکلات و پیشرفت این شهرستان باشیم، اظهار کرد: باید از مسئولان اجرایی میاندورود که از کمترین امکانات و بودجه برای پیش‌برد اهداف تلاش می‎کنند قدردانی کرد و با توجه به فشاری که مردم برای توقعات خود دارند، با وجدان کاری سعی در هموار کردن مشکلات پیش‎رو دارند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب بودجه اظهار کرد: با پیگیری‎هایی که از سوی مجلس شورای اسلامی و دولت انجام می‎شود، در صدد هستیم تا سهم تملک دارایی به میزان مطلوبی پرداخت تا این کمبود اعتبار جبران شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به بودجه برگشتی استان اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از اعتبارات مازندران برگشتی داشت که جای تأسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: مدیرانی که در مازندران پروژه‌هایی در نظر داشتند اما به دلایل مختلف بودجه مورد نظر برگشت داده شد و امیدواریم که با همت فرماندار و مسئولان میاندورود این اتفاق برای این شهرستان رخ ندهد.

شجاعی در پایان به مشارکت مسئولان در پیش‌برد اهداف و هموار کردن مشکلات میاندورود تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مشارکت گسترده پایداری صورت گیرد، زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مشارکت و همکاری همه آحاد مردم شکل گرفته است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عرشيا 10 آذر 1394
برگشت بودجه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتي شنيدم رييس دولت استاندارسمنان ( زادگاهش) را انتصاب كرد پيگيربودم ببينم چه كسي است بله آقاي خباز نماينده مجلس و....آره رييس دولت براي زادگاهش ارزش قائل شد واستانداري رامنصوب كرد كه بتونه دروزارت كشورو...ازاستان خودش دفاع كنه وسهم عمده اي ازپروژه ها واعتبارات كشور را جذب كنه اما استان بيچاره ما يه رييس دفتر ...كه فقط هم وقمش دادن پست وميز به دوروبريانشه وقت نميكنه اعتبارات راجذب ودراستا ن هزينه كنه !!!!!!!
فرشیا 10 آذر 1394
در زادگاه ریس جمهور دیگه ساری بابل نداره مثلا دعوای کودکانه مثل بهار نارنج مال ساریه مال بابلیه نداره !!! چرا استاندار بابلی هست ساروی نیست نداره !!! ما یه دریا داریم الهی هرگز نداشتیم همه شهرها مبگن شهر ما باید منطقه آزاد باشه !!! سرآخر هم هیچ منطقه آزاد نداریم!!! در زادگاه ریس جمهور یه حرف منطق شنیده میشه هم صدایی هست!!! یا عرشیا یا فرشیا حد وسط نداریم!
نا شناس 11 آذر 1394
شما ساروی ها حرف حسابتتون چیه!؟ اون نمایندتون دفاع تمام قد میکنه از استاندار و انتصاباتش و عملکردش ولی این نمایندتون همش انتقاد میکنه البته از استقبالی که مردم از رئیس جمهور کردند میشه فهمید که کدومشون بین مردم مردم هستند و کدوم نه با این حال شما ساروی ها سعی کنید کسی رو تو انتخابات انتخاب کنید که حداقلش دفاع کردن از حقوحقوقتون رو بلد نیست پدر ماهارو که اهل یک شهر دیگه هستیم رو در نیاره مثل دفاعش از وزیر راه بخاطر خاج کردن آزاد راه تهران شمال از الویت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.82 seconds.