.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
شمال نیوز: برنامه نود این هفته از ساعت 22:38 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

باشگاه خبرنگاران :برنامه نود این هفته از ساعت 22:38 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.


سئوال مسابقه پیامکی این هفته به انتخاب بهترین هافبک چپ اختصاص یافته بود.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
بازیکنانی چون مسعود شجاعی، فریدون زندی، بهتاش فریبا، رضا احدی، مهرزاد معدنچی، پژمان نوری و  محمدحسن انصاری فرد می توانستند در این لیست قرار بگیرند.

ترکیب تیم برتر تا این هفته نمایش داده شد که مجری برنامه نود اعلام کرد هفته گذشته کریم باقری به عنوان نفر اول به ترکیب راه یافت و با توجه به رای بینندگان خارج از کشور آندرانیک تیموریان هم راهی تیم ذخیره ها شد. همچنین ترکیب تیم منتخب با سیستم ۲-۴-۴ چیده خواهد شد.
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
مسابقه سپاهان و ذوب آهن از سری مسابقات نیمه نهایی جام حذفی با صعود شاگردان یحیی گل محمدی به فینال پخش شد.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در ادامه گزارش دیدار نفت تهران و استقلال تهران نمایش داده شد.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

با نمایش حرکات خیره کننده رحمتی در تیزر برنامه فردوسی پور اعلام کرد هفته بعد برنامه ویژه ای با حضور سیدمهدی رحمتی خواهیم داشت.
بعد از گذشت دقایقی تقویم نود پخش شد.
تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک مصادف با هفته اول آذر بخش بعدی بود که پخش شد. شکست سنگین پنج بر صفر پرسپولیس برابر ایران جوان بوشهر در جام بسیج و ۵ آذر ۷۳، ۳ آذر ۷۳ و سالگرد درگذشت مرحوم پرویز دهداری معلم اخلاق، سالگرد درگذشت حسن صادقیان پدر مرحوم پیام صادقیان، بازی ۴  آذر ۷۹ و برتری ۱۹ بر صفر ایران مقابل گوام و ۴ آذر و انتخاب آلن راجرز افسانه ای به سرمربی گری پرسپولیس از جمله بخش های تقویم این هفته بود.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

نمودار نتایج و برنامه جام حذفی نمایش داده شد.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد. داوری مسابقه سپاهان و ذوب آهن با حضور وی بررسی شد که فنایی درباره آن گفت: تکل حدادی فر روی پای شریفی در محوطه جریمه خطا نبود و چون توپ را زد پنالتی نبود. کارت زرد دوم و اخراج بازیکن سپاهان درست بود چرا که حرکت غیرورزشی انجام داد و با دست جلوی حمله حریف را گرفت.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

فنایی درخصوص داوری مسابقه نفت - استقلال گفت: کارت زرد اول یعقوب کریمی سخت گیرانه بود و یک خطای ساده بود. خطاهایی که پیام صادقیان معتقد بود در پشت محوطه جریمه توسط چشمی روی او انجام شده و داور اعلام نکرده نظرش درست بود و داور باید خطا اعلام می کرد که نکرد.

بررسی بازی های هفته سیزدهم لیگ برتر آغاز شد و بازی سیاه جامگان و صبای قم مسابقه اول بود.

در ادامه بازی گسترش فولاد و سپاهان در تبریز پخش شد.
خلاصه و حواشی راه آهن و استقلال خوزستان با صعود موقت شاگردان ویسی به صدر جدول سومین مسابقه هفته سیزده بود که روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور گفت متاسفانه خبردار شدیم یک هوادار ۶۵ پرسپولیس به نام  حسینی در جریان بازی با نفت تهران دچار حمله قلبی شده و جان خود را از دست داده که به خانواده اش تسلیت می گوییم.

داوری مسابقه سیاه جامگان و صبای قم بررسی شد که فنایی درباره آن گفت: تکل امیرحسین صادقی روی پای مهاجم سیاه جامگان در محوطه جریمه خطای پنالتی نبود و توپ را زد. گل سیاه جامگان درست بود و خطایی قبل از گل نشده بود.

در مسابقه گسترش فولاد و سپاهان سرنگونی فاضلی مهاجم سپاهان در محوطه جریمه خطا نبود و هر سه بازیکن برای توپ تلاش می کردند. اما روی یک ضربه کاشته مدافع گسترش فولاد یکی از بازیکنان سپاهان را در محوطه جریمه سرنگون کرد که یک پنالتی برای سپاهان باید اعلام می شد اما نشد.

باشگاه سیاه جامگان ادعا کرد فرید کریمی در ابتدای فصل برای تراکتورسازی به میدان رفته و بازی کردن او برای صبا در برابر سیاه جامگان غیرقانونی بوده است.
عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان روی خط آمد و با اشاره به این مسئله گفت: بازی این بازیکن برخلاف قانون بوده و ما اعتراض خود را اعلام کرده ایم. 

در پاسخ کشوری مدیرعامل باشگاه صبا روی خط آمد و گفت: سازمان لیگ کارت بازی بازیکن ما را صادر کرده و طبق قانون می توانست بازی کند.

در نهایت شهبازی از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال روی خط آمد و پاسخ داد: در  آیین نامه ما آمده یک بازیکن در یک فصل می تواند در دو باشگاه بازی کند و قید نیم فصل در آن ذکر نشده است. طبق آیین نامه بازیکنی که خدمت سربازی اش تمام می شود باید بلافاصله به باشگاه قبلی خود برگردد و بازی کند. ما از فیفا استعلام گرفتیم و آنها همین پاسخ را دادند و مشکلی بابت بازی فرید کریمی وجود ندارد.

مستندی از بازی تاریخی ایران و استرالیا با نگاهی متفاوت به این بازی پخش شد.

آنالیز مسابقه برگشت ایران و استرالیا پس از ۱۷ سال و بررسی نحوه صعود ایران به جام جهانی پخش شد.

۹۰ درجه و مرور طنزآمیز مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر پخش شد.

عادل فردوسی پور اعلام کرد محمود رفیعی پیشکسوت داوری در غم از دست دادن مادرش سوگوار شده که به او تسلیت می گوییم.

مسابقه استقلال اهواز و فولاد بازی بعدی هفته بود که روی آنتن رفت.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور به عنوان قسمت بعدی به پخش رسید.
کامیابی‌نیا: از بچگی عاشق پرسپولیس بودم کمال کامیابی نیا که میهمان حضوری این هفته برنامه نود بود، درباره اینکه چرا دیر به تیم ملی دعوت شد، اظهار کرد: من ۲۶ سال دارم و دیر به تیم ملی رسیدم. در پستی که من بازی می‌کنم، سخت می‌شود به چشم آمد و دیده شد ولی خوشبختانه امسال تیم خوبی را انتخاب کردم (پرسپولیس) و به تیم ملی هم رسیدم.

وی با بیان اینکه الگویش از نظر اخلاقی کریم باقری است، گفت: وقتی کریم باقری با ما تمرین می کند، لذت می‌بریم. او سرحال است و اضافه وزن هم ندارد. یکبار سر تمرین آقا کریم یک شوت زیبا زد که توپ به کنج دروازه رفت و برانکو ایوانکوویچ همانجا تمرین را تعطیل کرد! (با خنده)

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: من سال ۱۳۸۰ به تیم نونهالان پاس رفتم و قرارداد پنج ساله‌ای با این تیم بستم. آن موقع پاس تهران امکانات خیلی خوبی داشت و به تیم‌های پایه خیلی می‌رسیدند.

کامیابی نیا همچنین به دوران حضورش در تیم مس کرمان اشاره کرد و افزود: آقای قلعه نویی به من در سن ۱۸ سالگی اعتماد کرد و برایم زحمت کشید. من فوتبالم را از پایین شهر شروع کردم و تلاش زیادی داشتم و الان هم قدر جایگاهم را می دانم.

وی درباره دو اخطاره بودنش در تیم امید و حذف این تیم در راه مسابقات انتخابی مسابقات المپیک، تاکید کرد: من واقعا یادم نبود که دو کارته هستم. بعد از دو کارته شدنم، تیم ملی امید دو ماه تعطیل بود و بعد کادر فنی عوض شد. وقتی دوباره به تیم امید دعوت شدم، اصلا حواسم نبود که دو کارته بوده‌ام.

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه از دوران کودکی پرسپولیسی بوده است، گفت: ورزشگاه کارگران نزدیک منزل ما بود و من همیشه برای تماشای تمرین پرسپولیس به این ورزشگاه می‌رفتم و خاطرات خوبی از آن زمان دارم.

کامیابی نیا با اشاره به اینکه تیم و بازیکن مورد علاقه‌اش آث میلان و «گتوزو» بوده‌ است، یادآور شد: وقتی در شهرداری تبریز بودم، ووریا غفوری اسم مرا در تلفن همراهش «کمال گتوزو» ذخیره کرده بود!

وی همچنین به شوخی گفت: پُست بازی ما زیاد دیده نمی‌شود و من در واقع کارگر پرسپولیس هستم.

هافبک پرسپولیس بزرگترین اشتباه زندگی اش را درگیری در دیدار پاس همدان با راه آهن دانست. وی که چند سال پیش عضو باشگاه راه آهن بود، در آن دیدار به سمت داور مسابقه لگد پراند. کامیابی نیا در اینباره گفت: من آن موقع جوان بودم و واقعا از این کارم، پشیمانم. هر وقت برنامه نود را می‌دیدم و شما اسم مرا می‌آوردید، از خجالت عرق می‌کردم. الان هم مادرم می‌گوید هر موقع صحنه درگیری و اشتباه داور پیش می آید، جلو نرو و دخالت نکن! 

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر

برنامه امشب به مناسبت سالگرد بازی ایران و استرالیا گفتگو با دروازه بان اسبق تیم ملی استرالیا بود و مارک بوسنیچ روی خط تلفنی نود آمد و گفتگوی ویژه با او درباره این بازی نوستالژیک انجام شد.
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر بوسنیچ:غیرممکن بود ضربه خداداد را بگیرم مارک بوسنیچ درباره تساوی تیم‌های ایران و استرالیا در دیدار برگشت انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در گفتگو با برنامه نود گفت: بازی اول در ایران یک بر یک شد و بازی دوم هم خیلی خاطره انگیز شد. صادقانه بگویم ایران در بازی برگشت روحیه جنگجویانه داشت، بخصوص در ۲۰ دقیقه آخر که توانست در نهایت به جام جهانی صعود کند.

وی درباره اینکه «آیا خودتان را قبل از بازی با ایران در دیدار برگشت، از پیش برنده نمی‌دانستید؟» گفت: ما ایران را دست کم نگرفته بودیم. در بازی برگشت و در ۲۰ دقیقه آخر منتظر صعود استرالیا و شادی بودیم ولی ایران ثابت کرد که فوتبال بازی ۹۰ دقیقه‌ای است.

دروازه‌بان پیشین تیم استرالیا درباره حضور جیمی جامپ در بازی ایران با استرالیا و تاثیر آن در نتیجه مسابقه، تاکید کرد: من با شما موافق نیستم. آن یک اتفاق خیلی بد بود که رخ داد ولی این وقفه برای هر دو تیم بود. ما خیلی تا آن موقع انرژی گذاشته بودیم و سخت تلاش کرده بودیم. اصلا به حضور جیمی جامپ به عنوان یک بهانه برای تغییر نتیجه نگاه نمی کنیم. دلیل اصلی نتیجه تساوی، روحیه جنگجویانه بازیکنان ایران بود.

بوسنیچ که روی خط برنامه نود آمده بود، در خصوص اینکه آیا عملکردش در گل دوم ایران نمی توانست بهتر باشد؟ گفت: حواس من به دروازه بود. بازیکن ایران (خداداد عزیزی) هم جایی را هدف گرفته بود که غیر ممکن بود توپ را بتوانم بگیرم.

وی درباره اینکه یکی از حسرتهایش حضور در جام جهانی است، تصریح کرد: بله دقیقا همینطور است. خیلی خوش شانس بودم که با وجود بازی نکردن در جام جهانی، توانستم در منچستریونایتد بازی کنم. ما در پرتغال یک مسابقه داشتیم که آن بازی را بردیم و بعد از آن به منچستر رفتم. 

بوسنیچ درباره اینکه رابطه اش با کی روش و فرگوسن در منچستر چطور بود، گفت: کی روش را از سال ۱۹۹۱ و جام جهانی جوانان می شناختم که سرمربی پرتغال بود. امسال هم دوباره او را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام ملتهای عراق دیدم که با بدشانسی باخت و به دور بعد نرسید. درباره فرگوسن باید بگویم وقتی با او در منچستر بودم، بهترین دوران این تیم بود. او دو بار با من قرارداد بست. یکبار وقتی نوجوان بودم و یکبار در ۲۷ سالگی. در کل دوران خوبی با او داشتم.

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر در ادامه خلاصه مسابقه تیم های ملوان و تراکتورسازی با برتری سرخپوشان تبریز در انزلی پخش شد.


داوری بازی پرسپولیس و نفت تهران بررسی شد که فنایی در این خصوص گفت: پنالتی پرسپولیس درست بود و مدافع با دست کاملا طارمی را می گیرد و اجازه نمی دهد بازی کند. به دلیل اینکه توپ کاملا در کنترل طارمی بود و موقعیت مسلم گل حساب می شد در این صحنه دانشگر باید با کارت قرمز اخراج می شد. در ادامه هل دادن طارمی توسط بوحمدان در گوشه محوطه جریمه خطا نبود چون توپ از خط رد شده بود اما او و طارمی به دلیل برخوردشان هر دو باید اخطار می گرفتند.
فنایی درباره بازی استقلال اهواز و فولاد گفت: پنالتی استقلال اهواز درست بود و خانزاده به دلیل حرکتش باید کارت زرد می گرفت. اعلام خطای دقایق آخر روی صحنه ضدحمله استقلال اهواز درست بود و اعتراض مربیان استقلال بی مورد بود. پنالتی دقیقه ۹۴ فولاد درست بود و مدافع با کف پا به زانوی بازیکن حریف زد و باید یک کارت قرمز هم دریافت می کرد.

بازی دوشنبه استقلال تهران برابر سایپا همراه با حواشی مسابقه به عنوان بازی بعدی روی آنتن رفت.

داوری مسابقه ملوان - تراکتورسازی بررس شد که فنایی گفت: گل تراکتورسازی درست بود و آفساید نبود. نزهتی در محوطه جریمه عقب تر از مدافع تراکتورسازی بود و خودش به او خورد و خطای پنالتی رخ نداد. گل دقیقه آخر تراکتورسازی درست بود و به اشتباه اوت اعلام شد چرا که  توپ بیرون نرفته بود.

همچنین در مسابقه استقلال برابر سایپا یک آفساید در دقیقه ۵ علیه استقلال گرفته شد که اشتباه بود.فردوسی پور اعلام کرد هفته آینده گزارشی از مراسم بهترین های سال AFC خواهیم داشت که در آن دو اتفاق خوب افتاده است. یکی تیم تاسیسات دریایی که بهترین تیم سال شد و دیگری وحید شمسایی که از قالی کرمان هم بهتر بوده و در چهل سالگی مرد سال فوتسال آسیا شد.مسابقه ذوب آهن با برتری قاطع نماینده اصفهان برابر پدیده به عنوان آخرین بازی هفته پخش شد.داوری بازی ذوب آهن و پدیده بررسی شد که فنایی درباره آن گفت: ضربه مرتضی تبریزی وارد دروازه پدیده شد و توپ از خط رد شده بود اما گل اعلام نشد. پنالتی پدیده هم درست بود و توپ به دست مدافع ذوب آهن خورد.

بررسی عملکردی لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته بخش بعدی بود.

مرور گل ها و مسابقات هفته شانزدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور آخرین قسمت برنامه نود این هفته بود.

 

در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.