.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع روزانه یک زلزله در مازندران

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: به طور متوسط روزانه حداقل یک زلزله در مازندران به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، علی نبیان امروز در هفدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس که همزمان با سراسر کشور در مدرسه شریف العلما ساری برگزار شد، گفت: با وجود اینکه موضوع زلزله قابل شناسایی نیست و نمی‌دانیم در چه زمان و مکان اتفاق می‌افتد باید همه آموزش‌ها به دانش‌آموزان و افراد جامعه داده شود.

وی با بیان اینکه زنگ مانور زلزله امروز در همه مدارس راس ساعت 10 و 30 دقیقه زده شد، افزود: باید از آموزش‌های مدارس در زمینه مقابله با زلزله و بازتوانی و بازسازی نهایت بهره را بگیریم.

معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: مانور زلزله در آینده با آموزش‌هایی که به دانش آموزان داده شد، باید به صورت واقعی در زمان زلزله اجرا شود.

وی با اعلام اینکه در سال های اخیر 820 مورد زلزله در مازندران گزارش شده است، عنوان کرد: از این تعداد 468 مورد دو ریشتر و مابقی بالای دو ریشتر بوده است.

این مسئول با اشاره به این که به طور متوسط روزانه یک زلزله در مازندران به وقوع می‌پیوندد، افزود: با افزایش آگاهی زمینه کاهش خسارت‌ها نیز فراهم می‌شود.

نبیان گفت: با آگاهی‌هایی که توسط معلمین صورت می‌پذیرد، باید این دانش را دانش آموزان به خانواده انتقال دهند.

وی در پایان ‌از همه همکاران آتش نشانی ساری، هلال احمر، همکاران در آموزش و پرورش و همکاران در شرکت آب و برق در این مانور قدردانی کرد.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.