.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقرار رایزن بازرگانی ایران در آستراخان روسیه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به‌زودی رایزن بازرگانی ایران در آستراخان روسیه مستقر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران اظهار داشت: مازندران بواسطه موقعیت جغرافیایی و همجواری با دریای خزر و کشورهای جی.آی.اس از استان‌های مهم در توسعه مناسبات تجاری با این کشورها محسوب می‌شود.

وی افزود: روسیه یکی از کشورهای بزرگ و جمهوری آستراخان روسیه با توجه به موقعیت جغرافیای به‌عنوان دروازه ورود به بازاربزرگ و پهناور روسیه و قطب استراتژیک و با اهمیت حمل و نقل بوده که راه‌های آبی دریای خزر را به شبکه خطوط راه آهن و بزرگراه‌های روسیه متصل و در کوتاه‌ترین مسیر اتصال اروپا به شرق آسیا و آسیای مرکزی قرار گرفته است.

محمدپور با بیان اینکه روسیه یکی ازبزرگ‌ترین شرکای تجاری مازندران است، عنوان کرد: شاهد گسترش مناسبات تجاری مازندران با آستراخان روسیه در سال‌های اخیر هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با مهم دانستن نقش رایزنان بازرگانی مستقر در کشورهای هدف در برقراری مناسبات تجاری، تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت مسکو با آستراخان و وجود قوانین متفاوت در آن جمهوری نیاز به استقرار رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در آستاراخان روسیه ضروری است.

وی بیان کرد: با پیگیری و مکاتبات مستمر با وزارت صنعت، معدن وتجارت وسازمان توسعه تجارت ایران، موافقت اولیه اعزام رایزن بازرگانی به آستراخان روسیه اخذ و به‌زودی فرآیند اجرایی کار انجام خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.