.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران انتخاب شدند
براساس ماده 14 قانون و ماده 71 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران انتخاب شدند.

به گزارش شمال نیوز تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، اولین جلسه هیئت مدیره دوره هفتم سازمان با دستور کار انتخاب هیئت رئیسه سازمان، با حضور اعضاء منتخب برگزار شد.

در این جلسه محسن قربانی به عنوان رئیس سازمان، محمد فیروزیان به عنوان نائب رئیس اول، سودابه مهری به عنوان نائب رئیس دوم و علی محمدنیا به عنوان دبیر سازمان انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه منتخب دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برای مدت یکسال تعیین شدند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمان در سال 74 به صورت رسمی تاسیس شد و حسب ماده 10 قانون نظام مهندسی ساختمان مازندران، هر یک از سازمان‌های استان دارای هیئت مدیره‌هایی خواهد بود که از بین اعضای داوطلب واجد شرایط در رشته‌های اصلی مهندسی ساختمان برای یک دوره سه ساله انتخاب خواهند شد.

در جهت اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همزمان با سایر استان‌های کشور در مهرماه امسال برگزار شده است.

مازندران با دارا بودن بیش از 29 هزار عضو که چهارمین استان کشور از حیث تعداد اعضا بوده در این دوره انتخابات در بین استان‌های بالای 25 هزار عضو مهندس، دارای بالاترین میزان مشارکت با 38 درصد حضور اعضا بوده است.

در این انتخابات 15 نامزد به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران انتخاب شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرج اله علیزاده 9 آذر 1394
این انتخاب شایسته را که جهت پیشبرد هر چه بهتر سازمان استان صورت گرفت مغتنم می شمریم و آرزوی توفیق برای رییس محترم سازمان و هیئت رییسه محترم داریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.