.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحرین، بار دیگر کاردار ایران را احضار کرد

وزارت خارجه بحرین از احضار معاون کاردار جمهوری اسلامی ایران در منامه در اعتراض به مواضع حمایت‌ آمیز تهران از انقلاب 14 فوریه خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس «عبدالله عبداللطیف عبدالله» معاون وزیر امور خارجه بحرین اعلام کرد که در اعتراض به مواضع اخیر تهران، «حمید شفیع زاده» معاون کاردار سفارت ایران در منامه را احضار و اعتراض رسمی بحرین را به وی ابلاغ کردیم.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین «بنا»، معاون وزارت خارجه بحرین با تکرار ادعاهای همیشگی کشورش علیه تهران مبنی بر دخالت در امور داخلی بحرین، افزود:‌ این گونه مواضع ایران، ‌غیر قابل قبول و تجاوز به حاکمیت و استقلال پادشاهی بحرین بحرین به شمار می‌روند.

عبدالله بدون در نظر گرفتن مواضع خصمانه مقامات کشورش در قبال جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مواضع ایران بیانگر سیاست‌های تفرقه انگیز و مخالف اصول و ارزش‌های جوامع متمدن است.

 وی با درخواست توقف فوری مواضع مقامات جمهوری اسلامی در قبال تحولات منامه، افزود: این سخنان آشکارا (به اغتشاش) تحریک می‌کنند و بجای تمرکز بر بهبود اوضاع ملت ایران، پافشاری روشن (تهران) بر فتنه انگیزی و بر هم زدن آرامش منطقه را نشان می‌دهند.

این معاون وزارت خارجه بحرین، در پایان تاکید کرد: پادشاهی بحرین هیچ گاه از اتخاذ هر آنچه برای دفاع از منافع و حفظ امنیت و آرامش کشور و ملتش، لازم است دریغ نخواهد کرد.

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تا کنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیون، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می دهند.

مقامات منامه مواضع حمایتی تهران از محرومان و ستمدیدگان منطقه را دخالت در امور داخلی‌اش می‌نامد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.