.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفت در دست ما امانت است
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: نفت در دست کشور، امانت است و دولتها باید با سیاستگذاریهای صحیح، حداکثر تلاش خود را برای صیانت و حفاظت از این امانت خدادادی به کار بندند.

به گزارش شمال نیوز، الهام امین زاده امروز (شنبه ٧ آذرماه) در کنفرانس تهران که با هدف معرفی مدل جدید قراردادهای صنعت نفت (IPC) در سالن اجلاس سران درحال برگزاری است، با بیان این که استفاده از امانت نفت باید با حفظ مصالح ملی و نگاه به آینده و با هدف تکامل جامعه و توانمندسازی نسلهای آینده باشد، افزود: دولتها باید با سیاستگذاریهای صحیح، حداکثر تلاش خود را برای صیانت از این ثروت ملی به کار بندند.

وی ضرورت توسعه پایدار، تولید صیانتی و حداکثرسازی عمر مخزن را در ایران مانند دیگر کشورهای نفتخیز مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر این الزامات رعایت شود، امانتداری دولتها هم رعایت شده است و برای صیانت از این منابع ارزشمند باید ضوابط و استانداردهای معمول اعمال شود.

به گفته امین زاده، چندین سال است ایران هدف تحریمهای متعدد ظالمانه قرار دارد و حرکتهای توسعه ای صنعت نفت به عنوان مرکز این تحریمها از این محدودیتها تاثیر پذیرفته است.

مدل جدید قراردادهای نفت انتهای راه نیست|
وی با بیان این که خوشبختانه با توان متخصصان کشور، این محدودیتها رو به پایان است، تصریح کرد: رونمایی از مدل جدید قراردادهای صنعت نفت، حلقه تکاملی است و انتهای راه نیست و این مدل می تواند علاوه بر جذابیت بیشتر برای سرمایه گذاران، پاسخی سازنده به  نگرانیهای ملی ناشی از تحریمها باشد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.237 seconds.