.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با احکام جداگانه مدیر کل ورزش و جوانان استان ؛
بزرگترین هیئت ورزشی مازندران « هیئت رئیسه » خود را شناخت
شمال نیوز : حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود ....

شمال نیوز : بزرگ ترین هیئت ورزشی مازندران طی احکام جداگانه ای که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان صادر شد « هیئت رئیسه » خود را شناخت .

 مدیر کل ورزش و جوانان مازنردان درجلسه ابلاغ احکام هیئت رئیسه انجمن های ورزشی استان گفت : خوشحالم که در دور جدید فعالیت هیئت انجمن های ورزشی استان ، تحرک و شادابی خوبی را شاهد هستیم و این نوید بخش آینده درخشان برای رشته های تحت پوشش این هیئت در استان مازندران می باشد .

حبیب حسین زادگان با اشاره به ورزش های زیر مجوعه این هیئت افزود : ورزش های زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی ، از جمله ورزش هایی است که مورد علاقه و توجه خانواده هاست و همانطور که شاهدیم استقبال خوبی هم از سوی مردم از این رشته ها می شود .

وی با ابراز رضایت از روند رو به رشد در هیئت انجمن های ورزشی استان آمادگی اداره ورزش و جوانان را برای حمایت ویژه از ورزش های تحت پوشش اعلام کرد .

در این دیدار رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان هم در این نشست با اعلام برخی از موفقیت های بدست آمده ، گفت : خوشبختانه در همین زمان اندک  آغاز فعالیت ترکیب جدید هیئت ، میزبانی چند رویداد ورزشی کشوری را پذیرفتیم که مهمترین آن مسابقات کشوری فوتوالی قهرمانی کشور بود که در ساحل فرح آباد ساری برگزار گردید .

یاسر سلیم بهرامی از تکمیل ترکیب کمیته های مختلف در زیر مجموعه هیئت انجمن های ورزشی استان خبر داد و افزود : در طول ماه گدشته ضمن فعال سازی بیشتر شهرستان ها ، شش هیئت در شهرستان های رامسر، بابل ، ساری ، میاندرود ، نکا و نوشهردفاتر خود را افتتاح کردند .

وی افزود : این هیئت  دارای 17 انجمن ورزشی است که در مجموع 40 رشته را تحت پوشش خود قرار داده اند و 7 رشته از ورزش هایی که تحت پوشش این  هیئت قرار دارند از رشته های المپیکی یا بازی های آسیایی می باشند و سایر نیز دارای مسابقات جهانی در سطح های مختلف هستند.

سلیم بهرامی با معرفی اعضای هیدت رئیسه هیئت انجمن های ورزشی استان گفت : اعضای هیئت رئیسه رئیسه هیئت انجمن های ورزشی با حساسیت و دقت زیادی انتخاب شدند که متشکل از افرادی تحصیلکرده ، مدیر ، کارشناس و علاقه مند به توسعه ورزش های تحت پوشش می باشند .

گفتنی است  آقایان احسان شعبان نژاد ، احمد صالحی ، محسن گرجی ، شعبانعلی رمضان نژاد و خانم اعظم السادات حسینی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت انجمن های ورزشی مازندران احکام خود را از مدیر کل ورزش و جوانان استان دریافت و فعالیت خود را آغاز کردند .

همچنین خانم مریم محسنی به عنوان نایب رئیس بانوان و مرتضی بامتی به عنوان مشاور عالی این هیئت معرفی شد .



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا از بابل 7 آذر 1394
امیدوارم با ترکیب جدید تحرک خوبی را در انجمن های ورزشی استان و بابل شاهد باشیم .به حضور چهره هایی چون دکتر گرجی عزیز در ترکیب هیئت مدیره امیدوار به پویایی بیشتر هستیم . از مهندس سلیم بهرامی که فعالانه امور رو پیگیری می کنند ممنونیم . فقط فعالیت ها به ساری ختم نشه و کل استان دیده بشود لطفا
سعید 7 آذر 1394
خیلی جالبه . هیئتی که خودش در استان دفتر درست و حسابی نداشت الان در شش شهر دفتر اختصاصی و مستقل داره . خداقوت آقای سلیم بهرامی و اعضای محترم هیئت رئیسه
نا شناس 7 آذر 1394
حبيب كه همراه كاروان ورزشي رفته فرانسه .... اينو از كجا اوردي
پاسخ ها به این نظر
روابط عمومی 7 آذر 1394
این جلسه درست قبل از سقر انجام شده است .
کمیته همگانی 7 آذر 1394
سلیم بهرامی دارای توان بسیار خوبی در سازماندهی نیرو های فعال بخصوص جوانان است . یادمان نمیرود هیات همگانی بعد از خروج او غیر فعال شد . برای ایشان و همکارانشان ارزوی موفقیت بیشتر داریم
روابط عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران 7 آذر 1394
ضمن تبریک حضور جناب گرجی و همکاران ، آرزوی توفیق روز افزون ایشان را خواستاریم
نا شناس 7 آذر 1394
کار به دست اهلش افتاده . خدا قوت
سپک تاکرا نکا 7 آذر 1394
سلیم بهرامی با تعصب تشکر تشکر
علی پور 7 آذر 1394
با تصمیم خوب حسین زادگان یک هیات ورزشی از نابسامانی خارج شد و شاهد شکوفایی این هیات و رشته های زیر مجموعه هستیم
خدادای 7 آذر 1394
هیاتهای ورزشی متاسفانه بصورت انفرادی مدیریت میشود فضا دادن به هیات رییسه باعث قدرت بیشتر یک هیات ورزشی میباشد .
نا شناس 7 آذر 1394
گرجی دوست داریم
رحمان 7 آذر 1394
درود بر اقا سيداحمد صالحي
سید بهشهری 6 آذر 1394
واقعا این هیئت اندازه یک اداره کل ورزش و جوانان است . 40 انجمن ورزشی خیلی کار دارد که مطمئنم با حضور مهندس سلیم بهرامی و دکتر گرجی و خانم حسینی به نتایج خوبی می رسد .امیدوارم از این پتانسیل ها به نتیجه مطلوب برسیم . من در هیچ هیئتی این تعداد نیروی قوی و توانمند در هیئت رئیسه ندیدم .
صمدي 8 آذر 1394
حاج ياسر خدا قوت ... هرجاميري با خودت انرژي و شادابي ميبري
رضازاده 8 آذر 1394
هر کس دیگه بجای سلیم بهرامی بود اون ناجوانمردی راکه دو سال پیش دوستانش در حقش کردند کنار میکشید اما این جوان با انرژی و پتانسیل همیشه در کارهای مردمی وسط میدان است . خداوند به شما توفیق دهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.