.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش به خبرنگاران رسانه های مجازی و مکتوب
زارع : اعتبار هدیه «روز خبرنگار» خبرنگاران مازندران دریافت شد
شمال نیوز : معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: امسال استانداری مازندران 150 میلیون تومان اعتبار برای هدیه روز خبرنگار درنظر گرفته که مسئولان و دست‌اندرکاران خانه رسانه های مجازی و مطبوعات می‌توانند با طی روال قانونی نسبت به دریافت اعتبار و توزیع آن بین خبرنگاران اقدام کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تأمین اعتبار هدیه روز خبرنگار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، عباس زارع از دریافت اعتبار برای هدیه روز خبرنگار توسط اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از استانداری مازندران خبر داد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سه روز قبل در حضور استاندار مازندران به خبرنگاران قول داد که این اعتبار به‌زودی در اختیار اداره کل قرار می‌گیرد و پیگیری‌های انجام‌شده نتیجه داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این اعتبار در حال حاضر در حساب این اداره‌کل قرار دارد که مسئولان خانه رسانه های مجازی و مطبوعات می‌توانند با ارائه برنامه نسبت به دریافت این اعتبار اقدام کنند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: امسال استانداری مازندران 150 میلیون تومان اعتبار برای هدیه روز خبرنگار درنظر گرفته که مسئولان و دست‌اندرکاران خانه رسانه های مجازی و مطبوعات می‌توانند با طی روال قانونی نسبت به دریافت اعتبار و توزیع آن بین خبرنگاران اقدام کنند.

زارع درباره وقفه ایجادشده در ارتباط با این اعتبار، ادامه داد: برای تأمین این اعتبار پیگیر مسائل اداری بودیم که با تلاش انجام‌شده استانداری به قول خودش برای تأمین آن اقدام کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.