.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جمع خبرنگاران؛
سوال بودجه ای شجاعی کیاسری از استاندار مازندران
شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه استاندار مازندران از تخصیص 5 برابری اعتبار در سفر دولت به استان خبر داده است، گفت: تخصیص این مقدار اعتبار در سفر دولت به مازندران نسبت به استان‌های دیگر صحت ندارد.

شمال نیوز: عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه استاندار مازندران از تخصیص 5 برابری اعتبار در سفر دولت به استان خبر داده است، گفت: تخصیص این مقدار اعتبار در سفر دولت به مازندران نسبت به استان‌های دیگر صحت ندارد.

به گزارش شمال نیوز ، سید رمضان شجاعی در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران جوان مرکز استان، اظهار داشت: ترکیب جمعی انتخابات آینده سه ضلعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه قانون جامع مطبوعات باید از طرف دولت به‌صورت لایحه به مجلس ارائه شود، افزود:  متاسفانه دولت با طرح این لایحه به مجلس ممانعت می‌کرد اگر چه عمر دولت رو به پایان است اما کمیسیون فرهنگی دولت در حال بررسی لایحه جامع قانون مطبوعات است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانونی برای فضای مجازی و الکترونیکی در کشور نداریم، گفت: رسانه‌های مجازی مانند رسانه‌های مکتوب در قالب قانون تبصره 4 قانون مطبوعات به آنها اضافه شدند تا  رسانه‌های مجازی مانند رسانه‌ مکتوب به حقوق قضایی آنها رسیدگی شود.

شجاعی با اشاره  به اینکه سه ماه مانده به برگزاری انتخابات به صلاح نبوده که استاندار و فرماندران تغییر کنند،  تصریح کرد: فرماندار سابق شهرستان ساری حدود 3 سال در این دولت خدمت کرده چطور می‌توان 3 ماه مانده به انتخابات فرماندار را تغییر بدهند.

وی افزود: در عین حال وزیر کشور اعلام کرده حتی روز انتخابات هم اگر نیاز باشد، استانداران و فرمانداران و بخشداران را تغییر می‌دهم درحالی که این تغییرات برای برگزاری انتخابات مضر است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به جابه‌جایی‌های دولت در زمان انتخابات معترض هستند، افزود: دولت می‌توانست زودتر تغییرات خود را انجام دهد تا از به وجود امدن چنین شائبه‌هایی جلوگیری کند.

وی به قانون انضباط مالی دولت اشاره کرد و گفت: در این قانون آمده که هر فردی کاندیدای انتخابات می‌شود باید صورت حساب مالی خود را  اعلام کند. یکی از بندهای قانونی انضباط مالی این است که وزیران باید حساب و کتاب مالی خودشان را به قوه قضایه اعلام کنند.

شجاعی با اشاره به اینکه دولت در طرح لایحه انضباط مالی دیر اقدام کرده و می‌توانست زودتر به این موضوع بپردازد، گفت: برخی از موارد این قانون قابل اجرا نیست.

وی به سخنرانی استاندار مازندران مبنی بر اینکه 5 برابر استان‌های دیگر در سفر دولت به مازندران اعتبار گرفتیم، اشاره کرد و افزود: این موضوع صحت ندارد و تنها فایده این سفر این بود که اعتبار پیش‌بینی شده بودجه سال 94 تخصیص می‌یابد.

شجاعی با بیان اینکه بودجه محور هراز، فیروزکوه و سوادکوه ملی بوده و ارتباطی به اعتبارات استانی ندارد، افزود: استاندار باید گزارش بدهد برای شهرهای استان چه اعتباری هزینه کرده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود از عملکرد مدیریت بحران استانداری مازندران انتقاد کرد و گفت: متاسفانه ستاد بحران استان مازندران در تگرگی که روزهای گذشته در استان جاری شد خوب عمل نکرد و نتوانست 10 روستای شهرستان ساری را مدیریت کند حال چطور می‌توان این اداره کل، یک استان را در برابر بلاهای طبیعی مدیریت کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابايي 7 آذر 1394
دكترشجاعي نماينده فهيم وكاردان ساري دقيقا اشاره درستي داشت استاندارگزارش دهد اين اعتبارات چه ميزان بوده ومربوط به كدام پروزه ها اعتبرات جاده تهران شمال بيشتربراي پايتخت نشينها است چراكه آخرهفته زودتربه ويلاهاي خود برسند! ئگرنه اين قدرهم دراستان خرج نميشد!
نا شناس 7 آذر 1394
کاملادر زمینه بارش تگرگ صحیح می فرمایید
نا شناس 7 آذر 1394
شجاعی راست ميگه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.