.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت :
تشکیل حزب رهروان قبل از انتخابات شدنی نیست/ اولویت اصلی ما برجام است نه جبهه سیاسی
شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون رهروان می‌گوید: پرداختن به فرع باعث نادیده گرفتن اصل می شود و اینقدر ما کارهای اصلی داریم که پرداختن به تشکیل ای جبهه صحیح نیست و باید صادقانه بگوییم که قبل ازعید امکان تشکیل این جبهه و یا حتی حزب نیست.

به گزارش شمال نیوز، صفر نعیمی رز، سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل حزب رهروان ولایت به نامه نیوز گفت: قرار بود جبهه رهروان ولایت هفت ما پیش تشکیل شود ولی چون درآن موقع مذاکرات هسته‌ای اولویت مجلس بود لذا ما به این مبحث یعنی تشکیل جبهه ورود پیدا نکردیم تا بحث برجام پیش آمد و در بحث برجام نیز مباحث خاصی پیش امد .

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیز اولویت اصلی ما برجام و سپس برنامه شش توسعه و بودجه 95 است و تشکیل این جبهه در سال 94 و قبل از انتخابات مجلس دهم شدنی نیست و کسی نیز که بگوید این جبهه تشکیل می‌شود شاید به این مسایل فکرنکرده باشند.

عضو فراکسیون رهروان بیان کرد: پرداختن به فرع باعث نادیده گرفتن اصل می شود و اینقدر ما کارهای اصلی داریم که پرداختن به تشکیل این جبهه صحیح نیست و باید صادقانه بگوییم که قبل ازعید امکان تشکیل این جبهه و یا حتی حزب نیست.

وی خاطرنشان کرد : ما باید این جبهه را تشکیل می دادیم که در جریان انتخابات مجلس دهم بدردمان می‌خورد و حالا که وقت گذشته است دیگر لزومی به تشکیل آن در این طرف سال نمی بینیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.