.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نوشهر در اجتماع عظیم بسیجیان :
صلابت و اقتدار نظام مرهون بسیج است
اگر امروز فرزندان دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری توانستند این‌گونه دنیا را تحت سیطره تعقل، تدبیر و صلابت خود قرار دهند، بهطور حتم با پشتوانه جوانمردانه بسیجیان و تفکر حماسی بسیجی است.

SONY DSC

 

فرماندار نوشهر با گرامیداشت هفته بسیج گفت: صلابت و اقتدار نظام مرهون بسیج است.

به گزارش شمال نیوز، علی شادمان در اجتماع عظیم بسیجیان این شهرستان که پیش از ظهر پنجشنبه هم‌زمان با هفته بسیج برگزارشده بود بابیان آنکه بسیجی بودن یک افتخار است و این افتخار میراث اندیشه بلند و متعالی امام راحلمان بوده است تصریح کرد: حفظ و تداوم، عزت و شرافت نظام با رشادت‌ها و دلاوری مردان همیشه درصحنه بسیج صورت گرفته و همه باید به وجود بسیج و تفکر بسیجی افتخار کنیم.
 

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان نوشهر بابیان اینکه نمونه‌ای از این اقتدار توسط تیم مذاکرات هسته‌ای و در مباحث دیپلماسی و برجام به رخ جهانیان کشیده شده اظهار داشت: تیم دیپلماسی دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از همین تفکر بسیجی و هوشمندی سیاسی توانست بسیاری از معادلات را برهم زند و اردوگاه دشمن را دچار سردرگمی کند.
 

وی افزود: اگر امروز فرزندان دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری توانستند این‌گونه دنیا را تحت سیطره تعقل، تدبیر و صلابت خود قرار دهند، بهطور حتم با پشتوانه جوانمردانه بسیجیان و تفکر حماسی بسیجی است.
 

وی تأکید کرد: موقعیت کنونی نظام و انقلاب اسلامی ایران در دنیا به‌ویژه بعد از پساتحریم و پسابرجام با تلاش تیم دیپلماسی به افقی رسیده است که در هر نقطه دنیا اگر بنا بر تصمیم سازی باشد نقش جمهوری اسلامی ایران باید در آن تصمیم سازی و تصمیم‌گیری پررنگ، مؤثر و مشهود باشد.
 

فرماندار نوشهر در بخش دیگر با اشاره به اقدامات دولت خاطرنشان کرد: با درایت دولت تدبیر و امید با احقاق حقوق هسته‌ای، رفع تحریم‌های ظالمانه و رونق اقتصادی و آرامش سیاسی، حقانیت عزت و توانمندی و منطق ملت شریف ایران در عرصه‌های بین‌المللی بیش از هرزمانی دیگر به اثبات رسیده است که این عزت و سربلندی از تفکر بسیج نشات گرفته است.
 

فرماندار نوشهر در ادامه بابیان آنکه نوشهر مستعد توسعه است عنوان داشت: از یکسو وجود فرهنگ غنی و اصیل، مردم دلسوز و نخبگان در نوشهر به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی برای مسئولین این شهرستان است و از سوی دیگر برخورداری نوشهر از راه‌های هوایی و دریایی و زمینی، موقعیت فوق‌العاده و مستعدی برای سرمایه‌گذاری و توسعه فراهم کرده است که با همدلی و همراهی همه اقشار جامعه و دولت خدمتگزار میسر خواهد شد.

 

SONY DSC


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.