.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی هویت یک شهید گمنام در نکا
شمال نیوز: فرمانده سپاه نکا از شناسایی هویت یک شهید گمنام مدفون شده در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مرتضی رمضانی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: براساس گزارش اعلام شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور هویت یکی از سه شهید گمنام به خاک سپرده شده در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا شناسایی شد.

وی افزود: هویت این شهید گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی ایران، از طریق انجام آزمایش دی ان ای مشخص شد.

فرمانده سپاه نکا بیان داشت: این شهید والامقام یکی از بسیجیان سلحشور و غیور دفاع مقدس اسلام و انقلاب اسلامی ایران بوده که 24 دی‌ماه 90 و با استقبال با شکوه مردم ولایی و شهیدپرور مازندران در نکا تشییع و در حرم شهدای گمنام این شهرستان به خاک سپرده شد.

رمضانی، خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین تماس‌هایی که با مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در تهران داشته، قرار شد تا 48 ساعت آینده اطلاعات کامل این شهید گرانقدر به صورت رسمی اعلام شود.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور این شهید والامقام دارای خانواده و اهل شهرستان نوشهر مازندران است، گفت: تمام تلاش ما پس از اعلام مشخصات دقیق این شهید گرانقدر، برقراری ارتباط با خانواده آن فرد و رایزنی برای ماندن پیکر مطهر این شهید در حرم شهدای گمنام نکا است.

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: پس از اعلام مشخصات این شهید گمنام در جلسه با فرماندهان سپاه نکا و نوشهر و مسئولان دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، ویژه برنامه‌ای برای گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید تدارک تا در روز عزاداری اربعین حسینی (ع) مراسم یادواره شهدا در حرم مطهر سه شهید گمنام نکا برگزار شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.