.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده 2 یا 3 روزه مدیر کل ارشاد استان پس از 4 ماه ؛
حکایت عجیب و غریب هدیه روز خبرنگار در مازندران
شمال نیوز : نکته‌ای که اصحاب رسانه نسبت به آن حساس شدند و خواستار تعیین تکلیف این موضوع هستند، اختصاص اعتبار 200 میلیون تومانی برای هدیه خبرنگاران است ولی در عمل این اعتبار با وجود اینکه بیش از سه ماه گذشته، در اختیار فعالان این عرصه قرار نگرفت.....

شمال نیوز : مدیرکل ارشاد مازندران در حضور استاندار به خبرنگاران قول داد که اعتبار هدیه روز خبرنگار طی 2 یا 3 روز آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  موضوع پرداخت هدیه روز خبرنگار به خبرنگاران مازندرانی با وجود گذشت بیش از سه ماه همچنان در گیر و دار اداری مانده است، بحث پرداخت هدیه خبرنگاران پس از مطرح شدن در دیدار اهالی مطبوعات با استاندار، همچنان ادامه دارد.

نکته‌ای که اصحاب رسانه نسبت به آن حساس شدند و خواستار تعیین تکلیف این موضوع هستند، اختصاص اعتبار 200 میلیون تومانی برای هدیه خبرنگاران است ولی در عمل این اعتبار با وجود اینکه بیش از سه ماه گذشته، در اختیار فعالان این عرصه قرار نگرفت.

در پیگیری‌های رسانه‌ای، اظهار نظرهای متفاوتی درباره بحث پرداخت اعتبار خانه مطبوعات مطرح شد ولی این اظهار نظرها منجر به پرداخت هدیه خبرنگاران نشد.

در سوالی که خبرنگاران در نشست خبری از امیدعلی پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری مازندران پرسیده بودند، مطرح شده بود که این اعتبار در اختیار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفته است.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دریافت هرگونه اعتبار برای هدیه روز خبرنگار را از استانداری کاملاً تکذیب کرد و گفت: رقم‌هایی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به ما پرداخت کرد، مربوط به هزینه‌های جاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وی قول داد که پیگیری لازم برای دریافت این اعتبار را در دستور کار خویش قرار می‌دهد اما اقدام عملی برای پرداخت اعتبار خانه مطبوعات انجام نشد.

مطالبه خانه مطبوعات و انجمن رسانه‌های مجازی از استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران موضوع سوالی بود که خبرنگار فارس از استاندار و مدیرکل ارشاد به‌صورت هم‌زمان در بازدید استاندار از نمایشگاه کتاب ساری مطرح شد که استاندار مازندران به مدیرکل ارشاد استان گفت: «مگر این اعتبار در اختیار اداره کل ارشاد قرار نگرفت؟!» مدیرکل ارشاد نیز در پاسخ بیان کرد: «پیگیری لازم برای دریافت اعتبار انجام شد و در دو سه روز آینده این اعتبار در اختیار قرار می‌گیرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آذر 1394
لطفا با عنایت به تاخیر 4ماهه سودش را هم بدهید!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.