.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو فراکسیون رهروان ولایت:
ناطق‌نوری، لاریجانی و قالیباف باید محور اصول‌گرایان باشند
شمال نیوز: براساس شنیده ها و اطلاعاتی که ما داریم گویا آقایان درصدد هستند که تشکیلاتی را برای معتدلین اصولگرایان راه اندازی کنند ولی اینکه حزب یا جبهه باشد و چه ترکیبی داشته باشد هنوز اطلاعاتی نداریم.

شمال نیوز: حیدرپور اعتقاد دارد که پایداری‌ها اقدامی در راستای وحدت اصول گرایی برنداشته اند.

به گرارش شمال نیوز، عوض حیدرپور،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد برنامه این کمیسیون برای انتخابات مجلس دهم به نامه نیوز گفت: براساس شنیده ها و اطلاعاتی که ما داریم گویا آقایان درصدد هستند که تشکیلاتی را برای معتدلین اصولگرایان راه اندازی کنند ولی اینکه حزب یا جبهه باشد و چه ترکیبی داشته باشد هنوز اطلاعاتی نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت:به طوری طبیعی هر حزب و جبهه ای که در داخل اصولگرایان تشکیل شود یکی از اهدافش، همگرا کردن و رسیدن به وحدت با دیگر جریان‌هاست .


وی در رابطه با رسیدن به وحدت دراین تشکیلات احتمالی با جبهه پایداری گفت: پایداری ها حال و روح وحدت با اصولگرایان را تاکنون از خودشان بروز نداده اند و ما نیز تاکنون ندیده ایم که آنها قدمی در راستای وحدت اصولگرایان بردارند.


حیدرپور بیان کرد: قطعا اگر قرار است وحدتی صورت گیرد باید با محوریت آقای لاریجانی و سایر اصولگرایانی که در گذشته محوریت های اساسی را دراصولگرایی به عهده داشته‌اند باشد یعنی باید محور اقایان قالیباف، لاریجانی ناطق نوری باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.