.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یادواره اولین شهید روحانی کشور در ساری برگزار شد
شمال نیوز: یادواره نخستین شهید روحانی کشور و ۳۷۵ شهید روحانی استان مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، نماینده ولی‌فقیه در سپاه مازندران بعدازظهر سه‌شنبه در این مراسم اظهار داشت: شهید ولی‌الله سلیمانی فرد نخستین شهید روحانی کشور است که هنوز پیکر پاکش به دست خانواده‌اش نرسیده است.

حجت‌الاسلام یدالله غلامی بابیان این‌که شهید ولی‌الله سلیمانی فرد از مبارزان دوران انقلاب بوده، گفت: این شهید در روزهای نخست دفاع مقدس و در جبهه‌های جنگ در کنار آیت‌الله نوری همدانی به کار تبلیغ و جنگ مشغول بوده است

مسئول نهاد نمایندگی سپاه کربلای مازندران جایگاه روحانیت را در روشنگری افکار جامعه بسیار بالا برشمرد و افزود: تمامی روحانیون باید به شناخت این روحانی جوان و مبلغ بپردازند و وی را سرلوحه رفتار و کارهای خود قرار دهند و همچنین در منبرهای سخنرانی خود این شهید روحانی را بیشتر به مردم بشناسانند.

حجت‌الاسلام قربانی با تأکید بر این‌که‌شان و جایگاه شهدا باید به مردم شناسانده شود تصریح کرد: شهید سلیمانی فرد در دوران جوانی به‌عنوان اولین طلبه جان خود را فدای انقلاب و شرف جمهوری اسلامی کرده است.

در ادامه این مراسم روح‌الله سلیمانی فرزند نخستین شهید روحانی مازندران در این مراسم در سخنانی گفت: امروز پس از 35 سال غربتی که اتفاق افتاده رفع شد. خدا را شاکریم که امروز توانستیم چنین یادواره باشکوهی را برگزار تا این پیش درآمدی باشد تا در 22 مهرماه سال 95 کنگره ملی این شهید را برگزار کنیم. قول مساعدی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در زمینه برگزاری کنگره ملی شهید سلیمانی‌فرد دادند که امیدواریم این امر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت صورت گیرد.

فرزند اولین شهید روحانی مازندران، تصریح کرد: پدرم در وصیت‌نامه خود نوشته است: «اگر اسلام پایدار با کشته شدن ما پایدار می‌ماند پس ای گلوله‌ها به سراغ ما بیایید تا اسلام پایدار بماند.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.