.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشاگری سردار نقدی درباره یونیسف

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: من یک بسیجی هستم و به صراحت می‌گویم یونیسف یک سازمان صد در صد صهیونیستی است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم سردار محمدرضا نقدی رئس سازمان بسیج مستضعفین در سخنان خود در جع بانوان حاضر در کنگره بزرگداشت شهیده طیبه واعظی گفت: این خواهر شهید پس از سالها گمنامی و غریت آمده است تا در میان غبار فتنه‌ها و ورای تزویرها و نیرنگ‌ها ما را از گمراهی و انحراف نجات بخشد.

سردار نقدی با تبیین ویژگی‌های شخصیتی این شهیده جوان اظهار داشت: ویژگی‌های شخصیت بزرگ شهیده واعظی گنجینه‌ای از ذخایر است که سال‌های سال بایستی از زلال معرفت‌اش نوشید و جان گرفت.

وی با اشاره به هجمه برخی دگراندیشان در خصوص نگاه اسلام به زن و ایجاد محدودیت‌هایی برای حضور اجتماعی زنان مومنه، گفت: زنی که برای حرکت تکاملی انسانی‌اش و برای قرب‌الی‌الله وارد صحنه اجتماع می‌شود همواره به یاد خداست؛ بنابراین به حجاب و عفاف‌اش نه تنها خدشه‌ای وارد نمی‌شود بلکه حجاب او سرآمد نیز می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با اشاره به اهمیت نقش زنان در اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: زنان ایرانی همواره الگوهای موفق تولید اقتصادی بوده‌اند اما غرب تلاش می‌کند خانواده ایرانی مصرف کننده و تنبل بار بیاید تا از این طریق کانون خانواده متلاشی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونق تولیدات خانگی را از ضرورتهای کشور عنوان و تصریح کرد: باید مانند گذشته هر خانه را به یک کارگاه تولیدی تبدیل کنیم و با این اقدام ضمن بازگرداندن آرامش به کانون خانواده مانع خروج ارز از کشور شویم و جلو واردات بی رویه را بگیریم.

سردار نقدی با اشاره به بحث سازش با آمریکا که دوباره از سوی برخی جریانات خاص در کشور مطرح شده است، تاکید کرد: کسانی که دم از سازش می زنند عمدتا از طبقات محروم جامعه نیستند، آنها افرادی اشرافی هستند که زندگیهای مرفهی برای خود رقم زده اند.

وی افزود: اگر قرار بود کمبودها و مشکلات توجیه مناسبی برای سازش و تسلیم با دشمن باشد شهدا این همه شکنجه و جراحت را تحمل نمی کردند و اینقدر مادران و پدران، داغدار فرزندان شهیدشان نمی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کندشدن حربه های استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های فرهنگی، سیاسی، نظامی و اقتصادی تصریح کرد: علی رغم این آنها دست از دشمنی برنداشته و شیطان بزرگ هم اکنون نیز با ده ها اقدام تروریستی و جنایات گوناگون در حال جنگ تمام عیار با ایران اسلامی و جبهه مقاومت می باشد.

وی خطاب به افراد معلوم الحال طرفدار سازش با آمریکا بیان کرد: هیچ انسان با شرافت و انسان با کرامتی حاضر به صلح و سازش با آمریکا نیست.

سردار نقدی فمنیسم را یکی از دروازه‌های نفوذ استکبار دانست و گفت: موسسات فمینیستی کارگزار نفوذ، استان اصفهان را نقطه اصلی تحرکات خود قرار داده و گاهی به پشتوانه برخی نهادهای بین المللی قصد اجرایی نمودن توطئه‌های خود را دارند که من یقین دارم هیچگاه بانوان اصفهانی نمی‌گذارند این اتفاق صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: من یک بسیجی هستم و به صراحت می‌گویم یونیسف یک سازمان صددرصد صهیونیستی بوده که ماموریت تخریب، به ابتذال کشاندن و نابودی نسل‌ها را در جهان بر عهده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان سخنان خود در اجتماع بانوان اصفهانی تاکید کرد: با شهدای عزیز عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون دست از مبارزه با استکبار بر نمی داریم.

گفتنی است، شهیده طیبه واعظی بانوی بیست ساله اصفهانی پس از سال‌ها مبارزه چریکی با رژیم منحوس پهلوی در جریان درگیری مسلحانه با ساواک دستگیر و پس از تحمل یک ماه شکنجه سخت، خود، همسر، برادر، خواهر و دختر خاله اش همگی به فیض شهادت نائل آمدند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.