.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری لفظی در دادگاه زنجانی/معاون‌دادستان خطاب به‌ او:همه را نادان خواندی/آخرین هشدار قاضی‌به زنجانی
چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی دقایقی پیش در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.
خلاصه‌ای از جلسات قبل:

در جلسه اول، دوم و سوم کیفرخواست 237 صفحه‌ای این پرونده قرائت شد و در جلسات چهارم، پنجم و ششم رسیدگی به این پرونده نیز بیش از 60 صفحه از دفاعیات 200 صفحه‌ای بابک زنجانی متهم ردیف اول قرائت شد.
در جلسه هفتم محاکمه بابک زنجانی نیز مرتضی تورک معاون دادستان تهران به ارائه توضیحاتی در مورد توقیف، کارشناسی و ارزشیابی اموال متهم نفتی پرداخت.
در جلسه هشتم نیز وکیل شرکت HK و زیر مجموعه شرکت نفت ایران به قرائت شکایت خود از متهم نفتی پرداخت.
در جلسه نهم نیز وکلای بانک مسکن و سازمان تامین اجتماعی به قرائت شکایات خود از متهم نفتی پرداختند و بابک زنجانی ادامه دفاعیات خود را بیان کرد.
در جلسه دهم و یازدهم و دوازدهم نیز متهم نفتی به قرائت ادامه دفاعیات خود پرداخت.
در جلسه سیزدهم نیز کارشناس بانک مرکزی در ادامه دفاعیات متهم نفتی به بیان جزئیات قراردادهای نفتی بابک زنجانی پرداخت.

مشروح جلسه چهاردهم:

9:45
_وکیل شرکت نفت در مقابل اظهارات بابک زنجانی تاب نیاورد/وکیل شرکت نفت:برخی اوقات ما نمی توانیم در مقابل دروغ های اقای زنجانی بایستیم و جواب دروغ های او را ندهیم/پیمانکاران ما مشکل نقدینگی دلار و یورو داشتند وگرنه که ما در داخل وون و ریال داشتیم/اقای زنجانی مسئولان ما را فریب داد/زنجانی گفت من بانک دارم و می توانم مطالبات پیمانکاران شما را به یورو و دلار بدهم/هیچ یک از مطالبات ما به صورت یورو و دلار پرداخت نشد/برخلاف اظهارات کذب بابک زنجانی به محض اینکه پول به حساب ایشان واریز شد شرکت HK دستور پرداخت را صادر کرد اما پنج ماه این پول پرداخت نشد.

_قاضی صلواتی:آقای زنجانی برای بار آخر به شما هشدار میدهم که قبل از صدور حکم دادگاه مبلغ بدهی خود به وزارت نفت را پرداخت کنید/اقدامات شما تاکنون مؤثر نبوده است/به وکلای داخلی و خارجی خود برای پرداخت بدهی تا پیش از صدور حکم دادگاه اطلاع دهید.

10:00
قاضی صلواتی در واکنش به اعتراض بابک زنجانی مبنی بر آگاه نبودن نماینده دادستان:آقای زنجانی فقط شما درست می گویید؟ نماینده دادستان و وکیل شرکت نفت درست نمی گویند؟/بابک زنجانی:همه شما درست می گویید به جز من/نجفی معاون دادستان تهران:۷ جلسه است که همه را نادان و جاهل و ناآگاه به امور بانکی خطاب کرده ای و خودت را عالم می دانی.

منبع: میزان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.