.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضای ستاد انتخابات شهرستان بابل معرفی شدند
فرماندار بابل روز دوشنبه اعضای ستاد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان را معرفی کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمدتقی عباسپور با صدور حکمی نقی مصطفی زاده گنجی را به عنوان مسئول ستاد انتخابات ، اصغر فتح تبار فیروزجائی را مسئول دبیرخانه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سعید حسین نژاد را هم به عنوان مسئول دبیرخانه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری معرفی کرد .
فرماندار بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هم صیانت از آرای مردم را از رویکردهای مهم ستاد انتخابات برشمرد و گفت : مجریان انتخابات باید با جدیت ، تمام تلاش خود را برای زمینه سازی جهت حضور مردم در انتخابات و همچنین صیانت از آرای مردم به کار گیرند.
وی حضور پرشور مردم در انتخابات را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود : انتخابات پشتوانه عظیم کشور و مایه اقتدار ایران اسلامی است و ایجاد آرامش و اطمینان برای حضور مردم در پای صندوق های رای وظیفه اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.
او ابراز امیدواری کرد که مردم شهرستان بابل همچون دوره های گذشته با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر دلدادگی خودشان را به نظام و انقلاب اسلامی به اثبات برسانند.
حوزه انتخابیه بابل با حدود نیم میلیون نفر جمعیت دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.