.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فریادهای کوچک‌زاده در جلسه امروز مجلس: من استعفا می دهم / لاریجانی: استعفا بدهید، کسی نگرانی ندارد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در کشوری که مردم از گرسنگی براساس آمار 2 روز گذشته در مجلس به فحشا کشیده می‌شوند کدام بی شرافت به خود اجازه می دهد که 1700 تن سیب زمینی دفن شود.

فریادهای کوچک‌زاده در جلسه امروز مجلس: من استعفا می دهم / لاریجانی: استعفا بدهید، کسی نگرانی ندارد

به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (دوشنبه ۲ آذرماه) براساس اخطار اصل ۶۷ خطاب به لاریجانی اظهار کرد: از روز گذشته اسم بنده در نوبت ایراد اخطار بود اما اعلام نشد.

وی ادامه داد: براساس اخطار اصل ۶۷ که بر مبنای سوگند نمایندگی و همچنین به استناد اصلی که به شما اختیار می‌دهد دقایقی در مورد مسائل مهم کشور صحبت کنید، روز گذشته طبق اخبار مکرر و موثق مطلع شدم رئیس تعاونی روستایی استان فارس ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی را برای جلوگیری از افت قیمت امحاء و دفن کرده است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: این عمل که الگوبرداری از اقتصاد سرمایه‌داری است را خلاف شرف و وجدان انسانی می‌دانیم و به مسئولان مربوطه مخصوصا وزیر کشاورزی تذکر می‌دهیم.

کوچک‌زاده خطاب به لاریجانی تأکید کرد: در کشوری که مردم از گرسنگی به فحشا کشیده می‌شوند کدام شرافتی به خود اجازه داده تا ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی را دفن کند.

لاریجانی رئیس مجلس خطاب به کوچک‌زاده اظهار کرد: اخطار شما در رابطه با دستور کار نبود زیرا اکنون وسط بحث بیمه هستیم و شما می‌توانستید وقت گرفته و در رابطه با این موضوع صحبت کنید.

وی تصریح کرد: اگر کسی خلافی انجام می‌دهد شما دیگر نباید آن خلاف را تکرار کنید.

در ادامه کوچک‌زاده با حالتی برافروخته و عصبانی و با گرفتن برگه‌ای در دست فریاد می‌زد استعفای خود را می‌دهم سپس به جایگاه هیئت رئیسه نزدیک شد و برگه استعفای خود را در مقابل لاریجانی قرار داد.

برای دقایقی به دلیل فریادهای کوچک‌زاده نظم جلسه بهم خورد و لاریجانی در تذکر به نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید می‌کرد اخطار شما باید در دستور باشد و شما اکنون نظم جلسه را برهم زده‌اید ایرادی ندارد استعفای خود را تحویل داده و در جایگاه خود قرار بگیرید.

لاریجانی خطاب به کوچک‌زاده بیان داشت: شما نباید تهدید کنید، بنده اعلام کردم اخطار شما وارد نیست اما شما می‌خواهید استعفا دهید.

کوچک‌زاده خطاب به لاریجانی فریاد می‌زد رفتارهای شما اسلامی نیست.

قاضی پور نماینده ارومیه خطاب به کوچک‌زاده تصریح کرد: نماینده تهران اجازه بده به کارمان ادامه دهیم.

قاضی‌پور در ادامه خطاب به لاریجانی گفت: اگر می‌خواهید استعفای این نماینده را مطرح کرده تا ما به آن رأ‌ی داده و سپس به کارمان ادامه دهیم اگر وزیری اشتباهی انجام می‌دهد باید با سوال و استیضاح نمایندگان کار خود را انجام دهند ما به شما آقای لاریجانی رأی دادیم و از شما هم حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مجلسی که متعلق به مردم ایران است با این وضع اداره شود.

لاریجانی در پاسخ به قاضی پور گفت: شما به کار خود ادامه دهید.

اما کوچک‌زاده نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر به صندلی خود بازگشت و مشغول جمع‌آوری وسایل خود شد در این میان حسینی به همراه پیر مؤذن به کنار کوچک‌زاده آمدند تا مانع خروج وی از صحن علنی مجلس شوند.

کوچک‌زاده در نهایت با جمع‌آوری وسایل خود صحن علنی مجلس را ترک کرد.

  متن استعفای مهدی کوچک زاده    متن استعفای مهدی کوچک زاده
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدرضا 1 آذر 1394
این هم از رفتار آقای لاریجانی.دیروز به احمدی نژاد رییس جمهور منتخب امروز به نماینده مردم در مجلس فردا به..... اقای لاریجانی دیگه تموم کنید فضا رو باز کنید دیگران وارد عرصه بشند
رضا 1 آذر 1394
آفرین صد آفرین
بقیه هم یاد بگیرند چون اینجوری برای انتخابات آتی بهتر می توانند رای جمع کنند
نا شناس 1 آذر 1394
اینم یه جور تبلیغ دیگه آقای کوچک زاده کمی هم به فکر مردم باشید
نا شناس 1 آذر 1394
خیلیخوشحال با استعفا شما
فرهنگی 2 آذر 1394
خدا را شکر پس حداقل 10000000 ملیون به نفع مجلس شد
محمود 2 آذر 1394
آقای کوچک زاده! در استعفای خود جدی باشید تا باور کنیم واقعا قصد استعفا دارید. چرا که شما و همفکرانتان به اندازه کافی به منافع ملی آسیب زده اید دیگر بس است
نا شناس 3 آذر 1394
تو رو به خدابرگرد کوچکف
ناصر (فرهنگی) 3 آذر 1394
فقط تاریخ مندرج در نامه را داشته باشید.
نا شناس 3 آذر 1394
مردم با وفا این مملکت گول شما نماینده محترم را نخواهند خورد چون خود می دانید الان دوره نمایندگی شما درحال اتمام هست وشما فکر کردید الان سالیک بیندازید وماهی بگیرد نه دیگر این طور نیست برای جمع اوری اراء مردم متدین ایران زهی خیال باطل
دقت بین 3 آذر 1394
دوستان اگر به تاریخ درج شده کنار امضاء نوجه داشته باشن این استعفا دارای تاریخ گذشته هستش این نشون میده بازم این آقای کوچک زاده داره یه کار بزرگ میکنه تهدید با استعفا ء این همون تبلیغات انتخاباتی هستش اگر راست میگه پای استعفاش بمونه باور کنید این استعفا واقعی نیست فقط برای فریب و...
راوی 3 آذر 1394
احتمالا جای بهتری پیداشد بخاطر مردم دروغغغغغغغغغغغغغ......؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 2 آذر 1394
برو جانم.نگران نباش ما هستیم عزیز دل
نا شناس 2 آذر 1394
درود برآقاي کوچک زاده .نماینده دلسوزی که حاضر نشد زیر بار تصمیمات نا بخردانه بعضی از مدیران دولت تدپير برود .آنها ئی که دولت دلسوز احمدی نژاد عزیز رئیس جمهور قلبها رابه باد انتقاد می گرفتند که دولت سیب زمینی و...کجايند؟ خدا پدر احمدی نژاد رو بيامرزه که حداقل سیب زمینی رومجاني بین مردم تقسیم کرد.به قول شاعر : خال مه رویان سیاه ودانه فلفل سیاه —هردوجانسوزند اما این کجا وآن کجا .منتظر بازگشت ابر مرد خدمت رسان هستیم.
نا شناس 2 آذر 1394
توجه کنید:
مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز (دوشنبه ۲ آذرماه) براساس اخطار اصل ۶۷ خطاب به لاریجانی اظهار کرد: از روز گذشته اسم بنده در نوبت ایراد اخطار بود اما اعلام نشد.
... اما در ذیل نامه ذکر شده 24 آبان13 1394 یعنی از 24 آبانماه استعفاش رو نوشته و ...
باقریان جویباری 2 آذر 1394
کوچک زاده اگر یک کتار مثبت برای ملت در خانه ملت انجام داده باشه همینه .
کاش بازار گرمی نباشه و این خوشحالی را از ملت دریغ نکنند و استعفا رو جدی پیگیر باشند
سلمان زارع گلمایی 3 آذر 1394
استعفا کوچک زاده از جناح دیگه ای شکل گرفت و اصلا ربطی به بحث با لاریجانی نداره
شجاع از بابل 3 آذر 1394
اگر این دو جناح را یکی پدر و دیگری مادر و بر عکس فرض کنیم ملت بزرگ ایران چون طفلی است که در اثر جور و ظلم و سیلی پدر به دامن ماد می پرد و مادر هم کمتر از پدر نیست و با مشت و لگد و ان را هول می دهد به اغوش پدر از بخت بد این طفل دور تسلسلی و باطل قیومیت و کفالت چنین والدینی به اشکال و انحاء مختلف در طول زمان تکرار می شود منتها به عنوانی و القابی
نا شناس 3 آذر 1394
درودبرتوخداکوچک زاده لاریجانی چقدرمحافظه کاری این دولت میادطرفداری اون دولت میاد طرفداری نون به نرخ روز میخوری افرین نظرمردم داخل شمال نیوزدرموردمطلبم
نا شناس 3 آذر 1394
محافظه کاری بس اقای لاریجانی
یک کشاورز 6 آذر 1394
اون نامه استعفاکه دردستش هست کاملن معلومه که این متنی که شمانشون دادین نیست شمال نیوزدقت کن خدااسراف کاران رادوست ندارد مفهوم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.