.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی مازندران:
در3منطقه صنعتی مازندران مشکل برق داریم

 شمال نیوز: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: در 3 نقطه صنعتی مازندران شامل محمودآباد و چمستان و نور واحدهای صنعتی با مشکل برق روبرو هستند و از سوی شهرک زمین جهت احداث پست برق 20/63 اختصاص یافته است.

سید مصطفی موسوی در جلسه ای که به منظور رفع مشکلات برق شهرک صنعتی محمودآباد و پیگیری مطالبات شرکت توزیع نیروی برق در فرمانداری محمودآباد تشکیل شد، اظهار داشت: کمبود و محدودیت منابع اعتباری شرکت توزیع نیروی برق مانع از عملیاتی شدن احداث شبکه پست 20/63 برق شده و با توجه به مشکلات مالی واحدهای صنعتی و مطالبات شرکت توزیع نیروی برق مطالبات این شرکت با وحدت رویه مرتفع میگردد.
وی افزود: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد یکی از شهرک های فعال استان بوده و فاز یک آن تکمیل شده و بزودی فاز 2 شهرک صنعتی محمودآباد راه اندازی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: تامین و ایجاد زیرساختهای عملیاتی باید توسط دستگاههای خدماتی اعم از آب و برق و گاز و مخابرت صورت گیرد و سازمان صنعت و معدن و تجارت تعیین کننده میزان مصرف برق برابر تقاضای واحدهای صنعتی می باشند.
موسوی گفت: براساس ارزیابی های بعمل آمده از سوی این شرکت برق مصرفی از واحدهای صنعتی برابر تقاضای ارائه شده نبوده و کمتر از دیماند تعیین شده می باشد و این موجب عدم اختصاص انشعاب برق به سایر واحدهای متقاضی بوده واین واحدها شناسایی شده و تعهدنامه ای از سوی شرکت شرکها تنظیم و بمنظور کسر سایر منابع اضافی شبکه برق اخذ خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: سه شنبه های هر هفته جوانان زیادی که متقاضی اشتغال هستند به این شرکت مراجعه نموده و امروز برای افزایش اشتغال و کاهش بیکاری نسبت به تقویت و رفع مشکلات واحدهای صنعتی بیش از پیش احساس مسئولیت می نماییم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.