.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انواع کنایه‌ها به مهدی طارمی/ آقای گل نزن!

 مهدی طارمی در مسابقه پرسپولیس - استقلال اهواز موقعیت‌های زیادی را خراب کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی طارمی با گلی كه در مسابقه تیمش مقابل استقلال اهواز زد، 7 گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ ایستاد. او با اینكه توانست گل سه امتیازی بزند و نقشی پررنگ در این برد سرخپوشان داشت، اما مقابل استقلال اهواز موقعیت‌های بسیار زیادی را خراب كرد كه تبدیل به سوژه این دیدار شد.
پس از پایان مسابقه، برانكو از عملكرد طارمی تعریف كرد و به جای اینكه از او انتقاد كند، روش دیگری را در پیش گرفت و گفت كه طارمی تلاش خود را كرده و بدشانس بوده كه نتوانسته گل‌های بیشتری بزند. اما تعریف و تمجیدهای برانكو از طارمی باعث نشد كه رسانه‌ها چشم خود را به روی موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس ببندند.
روزنامه ها در صفحه اول شماره روز شنبه خود تیترهایی را به این موضوع اختصاص داده و انواع كنایه‌ها را نثار مهدی طارمی كرده اند. روزنامه گل با تیتر «آقای گل نزن» به نوعی از طارمی انتقاد كرده. روزنامه پیروزی هم با تیتر «كفران نعمت» به این موضوع واكنش نشان داده و همشهری تیتر «آقای گل خراب كن» را انتخاب كرده است. روزنامه شوت هم با تیتر «طارمی روی اعصاب پرسپولیسی‌ها» از مهاجم سرخپوشان انتقاد كرده است. روزنامه ایران ورزشی هم تیتر زد: «طارمی یك گل زد پنج گل نزد.» روزنامه خبرورزشی هم تیتر زده است: «طارمی صدرنشین جدول گل زنی و گل نزنی.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1394
خداوکیلی بازی پرسپولیس واستقلال اهواز را بببینید وبعد از دوساعت بازی بارسلونا و رئال مادرید را ببینید چه برداشتی از فوتبال پیدا میکنید ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.