.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:
یک بیمار روانی بیمارستان ۵ آذر گرگان را به آتش کشید
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وقوع آتش سوزی در بخش اعصاب و روان بیمارستان 5 آذر گرگان خبر داد و گفت: در این اتش سوزی یک بیمار جان خود را از دست داده است.

به گزارش شمال نیوز، محمدرضا باباییان در گفت و گو با ایرنا با بیان این که بلافاصله با اطلاع به ایستگاه آتش نشانی ماموران در محل حاضر شده و آتش را مهار کردند، افزود: علت وقوع این حادثه از سوی ماموران آتش نشانی در دست بررسی و قرار است طی 48 ساعت آینده گزارش آن را ارائه دهند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه، خساراتی نیز به بخش اعصاب و روان (مردان) این بیمارستان وارد شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش کارکنان بخش و بیمارستان، 12 نفر از بیماران بلافاصله به بیرون آورده شدند که اگر این اقدام صورت نمی گرفت احتمال تلفات بیشتر هم می رفت.

باباییان گفت: شبیه این حادثه در گذشته نیز رخ داده بود و یکی از بیماران نیز با سیگار بدن خود را سوزانده بود و این حوادث نشان از مشکلات روحی و روانی بیماران این بخش دارد.

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه افزود: حادثه بامداد جمعه نیز توسط همان فردی که قبلا بدن خود را با سیگار سوزانده بود رخ داده و پیش بینی می شود وی با کبریت اقدام به آتش زدن تشک پلاستیکی خود کرده است.

باباییان با بیان این که این حادثه در دست پیگیری است، خاطرنشان کرد: هنوز خسارات وارد شده به این بخش برآورد نشده و بزودی این موضوع نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.237 seconds.