.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با درخواست فرماندار و با حکم استاندار مازندران ؛
سرپرست فرمانداري گلوگاه منصوب شد
شمال نیوز: مهرداد ابراهیمی با تقدیر از خدمات شایسته عیسی طوسی در دوران مسئولیتش در فرمانداری گلوگاه تصریح کرد: استاندار مازندران علی رغم میل باطنی خود و صرفا بدلیل درخواست و اصرار آقای طوسی فرماندار گلوگاه به معرفی سرپرست برای فرمانداری این شهرستان اقدام نمودند .....

شمال نیوز : استاندار مازندران حکم سرپرست فرمانداری گلوگاه را در حالی امضا کرد که فرماندار این شهرستان بدلیل مشکلات شخصی  خواستار آن شد .

به گزارش شمال نیوز، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از معرفی سرپرست فرمانداری گلوگاه و تودیع فرماندار این شهرستان خبر داد .

مهرداد ابراهیمی با تقدیر از خدمات شایسته عیسی طوسی در دوران مسئولیتش در فرمانداری گلوگاه تصریح کرد: استاندار مازندران علی رغم میل باطنی خود و صرفا بدلیل درخواست و اصرار آقای طوسی فرماندار گلوگاه به معرفی سرپرست برای فرمانداری این شهرستان اقدام نمودند .

وی در خصوص زمان برگزاری آیین تودیع و معارفه در فرمانداری گلوگاه اظهار داشت: مراسم تودیع و معارفه در فرمانداری شهرستان گلوگاه صبح فردا ( یکشنبه ) برگزار و محمدرضا تباکی که در حال حاضر معاون فرماندار است؛ حکم سرپرستی فرمانداری گلوگاه را دریافت می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نقی مهدوی از ساری 30 آبان 1394
جانباز عزیز آقای طوسی لیاقت شما بیشتر از این است خسته نباشی دلاور جانباز عزیز 70 درصد و برادر سه سردار شهید بخصوص سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی
نكايي ريكا 1 آذر 1394
درود بر حاج عيسي قاسمي عزيز

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.045 seconds.