.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واژگونی خودروی ملی پوشان کبدی گلستانی

 خودروی حامل بازیکنان گلستانی تیم ملی کبدی روز جمعه در محور شاهرود واقع در استان سمنان واژگون شد.

به گزارش ایرنا ابوالفضل مقصودلو، اسماعیل مقصودلو، حسین مازندرانی، میثم قجر و هادی حاجیلری بازیکنان ملی پوش گلستانی تیم دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان بودند که در مسیر بازگشت از زاهدان دچار این سانحه رانندگی شدند.
یکی از بازیکنان و سرنشینان خودرو گفت: ما بازیکنان تیم دانشگاه آزاد برای حضور در دور رفت رقابت های لیگ برتر کبدی به سیستان و بلوچستان رفته بودیم که در مسیر بازگشت این حادثه رخ داد.
ابوالفضل مازندرانی افزود: خودروی ما که یک سواری زانتیا بود ساعت 6 صبح جمعه در 40 کیلومتری شهرستان شاهرود واژگون شد اما خوشبختانه هیچ یک از بازیکنان دچار آسیب جدی نشدند.
وی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه لغزندگی سطح جاده به علت بارش باران بود که باعث انحراف خودروی ما از مسیر شد و تنها میثم قجر کمی از ناحیه سر دچار شکستگی شد که حال عمومی وی رضایت بخش است.
دور رفت مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی با حضور 6 تیم دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، اندیمشک، رعد پدافند هوایی تهران، استقلال ساری، دلند گلستان و دولت آباد اصفهان 26 تا 28 آبان در زاهدان برگزار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.518 seconds.