.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
«ب.ز»: همین که دولت عوض شد من دزد شدم

 شمال نیوز: بابک زنجانی گفت: امروز که به ایران آمدم آدم بدی هستم، اما اگر همان موقع در خارج از کشور به خاطر تحریم‌ها دستگیر می‌شدم، می‌گفتند زنجانی آدم خوبی است.

 بابک زنجانی در ادامه دفاعیات امروز خود در واکنش به این صحبت که گفته شده وجود 15 میلیارد یورو در منابع بانک ساخته ذهن بابک زنجانی است، گفت: مگر می‌شود چیزی را که ساخته ذهن است عملیاتی کرد؟ شما الان در ذهن خودتان یک ریال را مجسم کنید،آیا می‌توانید با آن چیزی بخرید؟

وی گفت: می‌گویند من نام شخص مجهولی را به نام شرکت یوروسِف ساخته‌ام و گفته‌ام از این شخص 8 میلیارد و 270 میلیون یورو وام گرفته‌ام، در حالی که این شرکت یک شرکت قانونی در اوکراین است که سابقه فعالیت 20 ساله دارد. در واقع این شرکت یک مؤسسه خیریه است که آقای ر.ب مدیریت آن را برعهده دارد.

متهم نفتی ادامه داد: مدام می‌گویند چرا بعد از تحریم اتفاقی نیفتاد، آخر من چکاره بودم؟ مگر من وزیر خارجه بودم که بتوانم کاری انجام بدهم؟

این متهم نفتی گفت: عنوان کرده‌اند که من برای پرداخت پول به پیمانکاران در مقابل دستور پرداخت‌های شرکت اچ‌کی مقاومت می‌کردم. باید بگویم این شرکت حساب خود را در خردادماه 91 افتتاح و پولها را طی 5 تا 6 ماه پرداخت کرد.

بابک زنجانی با بیان اینکه نمی توان 1.5 میلیارد یورو را یکجا پرداخت کرد، گفت: آن زمان یک ماه به تحریم مانده بود و 5 دی‌ماه بانک مالزی تحریم شد، چگونه می‌شود من 6 ماه مقاومت کرده باشم و در مقابل، آقایان همچنان پول واریز کنند؟

وی گفت: کاش همان موقع در خارج از کشور به خاطر تحریم ها دستگیر شده بودم که اگر این اتفاق می‌افتاد امروز می‌گفتند زنجانی آدم خوبی است، اما حالا آدم بده قصه من شده‌ام. من اگر آدم بدی بودم، آقایان 15 خرداد سال 92 با من قرارداد امضا نمی‌کردند، اما متأسفانه همین که دولت تغییر کرد من هم دزد شدم.
منبع: فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.