.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس بنیاد علمی نخبگان مازندران خبر داد:
ارائه وام 100 میلیون تومانی به نخبگان مازندرانی

رئیس بنیاد علمی نخبگان استان مازندران گفت: وام 100 میلیون تومانی خرید مسکن، طرح سربازی برای جوانان و فرصت مطالعاتی به نخبگان علمی مازندران ارائه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، داوود دومیری‌گنجی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با آیت‌‎الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود یک‌هزار نخبه علمی در بنیاد علمی نخبگان استان مازندران ساماندهی شدند.

وی شناسایی و هدایت نخبگان را از مهم‌ترین وظیفه این بنیاد دانست و افزود: نخبگان از طریق کنکور سراسری، جشنواره‌های فارابی، خوارزمی، جشنواره‌های بین‌المللی فجر انقلاب و جشنواره‌های منطقه‌ای رویش انتخاب می‌شوند.

رئیس بنیاد علمی نخبگان استان مازندران بیان کرد: کسانی که دارای طرح و ایده برتر هستند از طریق بنیاد علمی نخبگان جذب و از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: کسانی که طرح دانش‌بنیان و طرح‌های اقتصاد مقاومتی دارند،می‌توانند با ارائه ایده‌های خود در بنیاد علمی نخبگان عضو شوند.

دومیری‌گنجی با بیان اینکه به نخبگان علمی وام 100 میلیون تومانی خرید مسکن، طرح سربازی برای جوانان و فرصت مطالعاتی به نخبگان علمی مازندران ارائه می‌شود، ادامه داد: جشنواره منطقه‌ای ویژه استان‌های شمالی کشور به میزبانی مازندران با ارائه 142 طرح برگزار و 20 درصد این طرح‌ها برای تجاری‌سازی پذیرفته شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه طرح‌هایی از سوی نخبگان استان مازندران ارائه و در کشور اجرایی شد، گفت: ورود نخبگان به حوزه کشاورزی موجب طراحی و ساخت مینی‌تراکتورها، ادوات کشاورزی، ورود به حوزه زیست‌محیطی و ساخت دستگاه تصفیه شیرابه و پسماند، ورود به حوزه شیمی و فناوری‌های نانو در طرح‌های سلولوزی و تولید کاغذهای نانو بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.425 seconds.