.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگونه حساب فیس‌بوک را به‌طور کامل حذف کنیم؟

 شمال نیوز: اگر از دسته کاربرانی هستید که نگران حفظ امنیت حریم خصوصی خود هستید و از سرگردانی در شبکه‌های اجتماعی به‌سطوح آمده‌اید گزارش پیش‌رو را از دست ندهید.

 فیسبوک و دنیای مجازی زندگی حقیقی اکثر ما را ربوده است، آن دور همی‌ها، زمان‌هایی که در مترو و اتوبوس با هم صحبت می‌کردیم، زمانی که همه با هم صحبت می‌کردند، آن خاطرات گرم، کتاب خواندن‌ها… همه و همه را از دست داده‌ایم.
 
آنقدر دورمان شلوغ شده که حتی زمان فکر کردن را هم نداریم. آیا به نظرتان، بهتر نیست تا نحوه نگرش مان را تغییر داده و زندگی را آنطور که دوست داریم بسازیم؟

 
آموزش حذف کامل فیسبوک
 
۱) ابتدا به حساب خود وارد شوید
 
فیسبوک را کامل از زندگی خود حذف کنید + آموزش
با استفاده از یوزر و پسورد خود می توانید به حساب کاربری تان وارد شوید، اگر هم نتوانستید، می توانید از ایمیل بازیابی استفاده نمایید.
 
۲) اطلاعات مهم را ذخیره کنید

پیش از این که حساب کاربری خود را حذف کنید، پیشنهاد می کنم اصلی ترین چیز هایی که از روز اول ثبت نام در فیسبوک داشته اید را ذخیره کنید. برای این کار، به صفحه تنظیمات رفته در قسمت پایین Download a Copy را کلیک نمایید.

فیسبوک را کامل از زندگی خود حذف کنید + آموزش  
البته اگر تعداد تصاویر و متن های تان خیلی کم تر از آن چیزی است که منتظر شوید، فیسبوک پس از آنالیز، آن ها را برایتان ایمیل کند، می توانید تصاویر را ذخیره و متون را نیز در فایل های وردپد ذخیره کنید.
 
۳) تاریخچه فیسبوک را کاملا تخلیه کنید
 
شاید اگر از این تصمیم صرفنظر کنید، بهتر باشد تا برخی یا تمامی عمل های قبلی تان در فیسبوک را بازگردانید، مثلا کامنت های قبلی تان که شاید اطلاعات شخصی را نیز در بر داشته باشد، حذف نمایید. حذف اکانت یکدفعه اتفاق نمی افتد و ۱۴ روز به طول می انجامد. حالا کاری به پروسه ای که (به نظر من یک دقیقه) طول می کشد ندارم، اما این شاید موجب قلقلک شما برای بازگشت به فیسبوک باشد اما من که پیروز شدم! اما یک چیز را مدنظر داشته باشید که برخی فعالیت ها نظیر پیام های خصوصی حذف نخواهند شد.
 
فیسبوک را کامل از زندگی خود حذف کنید + آموزش  
حذف بسیاری از تاریخچه با پاک کردن Activity Log واقع در بخش Privacy موجود می باشد. برای انجام پس از See More Settings بر روی Use Activity Log، کلیک کنید. در اینجا، می توانید بخش هایی از فعالیت تان را حذف نمایید، کافی است در کنار آیکن مداد کوچک بر روی Delete کلیک نمایید.
 
۴) اکانت را حذف نمایید
 
در این بخش که به شما امکان حذف یکباره حساب کاربری را می دهد، خیلی آسان قابل پیدا کردن نیست. یا باید از طریق موتور های جستجو و یا بخش راهنمای فیسبوک آن را پیدا کنید.
اکنون پس از یافتن و وارد شدن به صفحه، کد کپچا را وارد نموده و سپس رمز خود را وارد نمایید. اکنون ۱۴ روز طول می کشد تا حساب کاربری شما حذف شود. اما بلافاصله، حساب شما غیر فعال شده و از جستجو در میان موتور های جستجو یا دیده شدن در فیسبوک، پنهان خواهد شد. اما هر گاه که خواستید طی این ۱۴ روز می توانید با لاگین کردن کل این پروسه را باز گردانید.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.