.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2020 ؛ نیست نیست !!!!
قطع اینترنت پرسرعت و مشتری مداری از نوع مخابرات مازندران !
شمال نیوز : قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است . ....

شمال نیوز : در حالی مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران از صبح روز گذشته با قطعی و یا اختلال شدید روبرو هستند که پاسخگویی درستی درباره دلایل این قطعی صورت نمی پذیرد .

به گزارش شمال نیوز ، مشتریان اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات مازندران که در پی تبلیغات گسترده این شرکت موسوم به 2020 راغب به استفاده از این خدمات شده اند اما در کمال تعجب شاهد قطع و یا اختلال در مقاطع زمانی مختلف هستند .

قطعی اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران که از صبح روز گذشته در برخی شهرهای استان  آغاز و تاکنون ادامه دارد ، با اعتراض جمعی از کاربران همراه بوده است .

یکی از مشتریان اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران به شمال نیوز گفت : دلیل استفاده من از اینترنت پر سرعت مخابرات مازندران ، حساسیت و اهمیت کارم بوده و بدلیل اینکه گمان می کردم این شرکت با توجه به حجم تبلیغات و گستردگی فعالیتش می تواند خدمات مطلوبتری به نسبت دیگر ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت ارئاه کند مشتری آن شدم .

وی قطع بدون اعلام قبلی خدمات از سوی شرکت مخابرات را غیر قابل توجیه دانست و اظهار داشت : حساسیت کار من به نحوی است که قطع و یا اختلال دو روزه اینترنت پر سرعت آسیب های جدی به فعالیتم وارد می کند .

این شهروند مازندران افزود : در تماس با شرکت مخابرات مازندران اعلام نمودند که در حال تغییر سایت هستیم و ساعتی دیگر دوباره تماس بگیرید تا نشانی جدید سایت را به شما اعلام کنیم . در حالی که برای احترام به مشتریان می بایست از قبل به آنان اعلام شده تا نسبت به جایگزینی اقدام کنند .

به هر ترتیب انتظار می رود شرکت مخابرات مازندران نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان همت گمارده و اصل مشتری مداری را سرلوحه کار قرار دهد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1394
تازه اگر بخواهيم سرويس ديگه اي انتخاب كنيم اجازه نميدهند و اظهار ميكنند اگر سرويس عوض كنيد شماه تلفن شما هم بايد عوض بشه
پاسخ ها به این نظر
رحمان 28 مهر 1394
سرویس دیتا و همینطور اینترانت هم قطع و وصل میشه
تماس هم میگیریم میگن مشکل داخلی خودتونه
انکار با بی سواد طرف هستند
محسن 28 مهر 1394
اینترنت ما در قائم شهر هم قطع شد . به 2020 زنگ زدم میگه تا ظهار دوباره زنگ بزنید تا بگم آدرس جدید سایت چیه . اینقدر به خودشون زحمت نمیدن تماس بگیرن . دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی .
بابلی 28 مهر 1394
2020 - نیست نیست !!!! رو خوب اومدی شمال نیوز
رضا 28 مهر 1394
بدبخت مدیران شرکت مخابرات در تهران فکر می کنند که در مازندران گل و بلبل است . باور کنید خدمات رسانی خیلیل ضعیفه . مشتری مداری هم که هیچ
یاسر 28 مهر 1394
من هم همین مشکل رو دارم . در کلاس های مجازی شرکت می کنم . اگر اطلاع داشتم که قطع میشه یا تغییر سایت و سرور دارن جایگزین می کردم یا یک خاکی تو سرم می ریختم . حالا یک کلاس غیبت خوردم و از درس هم عقب موندم . کی پاسخگو هست ؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 مهر 1394
البته براي ما پيامک ارسال شده بود
رحیم 28 مهر 1394
به من پیامک ندادن . اعصابم به هم ریخته است . آخه چرا بدون اطلاع ؟ چند روز قبل اطلاع میدادن تا از تحقیق درسی ام عقب نودنم .
محمد 28 مهر 1394
من ازشون تعرفه مودم رایگان گرفتم اینقدر افتضاح بود که وقتی خواستم پسش بدم و لغو کنم گفتند باید هزینه مودم بقیه ماه هارو پرداخت کنید برای فسخ قرار داد.دزد به معنی واقعی کلمه ها...دزدی تو روز روشن.انشالا که روزیشون حلال باشه.
فکور 28 مهر 1394
مشکلات پشتیبانی مخابرات مازندران:
1- وقتی که اینترنت به هر دلیلی قطع میشه و در صف 2020 قرار میگیرد از همان ابتدا باید ناچارا به یه سری تبلیغات ضبط شده مخابرات گوش کنید سپس اعلام نوبت میشه و همین که نوبت شما میشه بطور ناگهان ملاحظه میکنید که سیستم از ابتدا به شما نوبت میده یعنی طوری تنظیمات انجام شده که در مواقع شلوغی هیچوقت نمی تونید با اپراتور حرف بزنید!!!
2- اپراتورهای شرکت مخابرات معمولا برخلاف شرکت های خصوصی اهمیت چندانی به مشتری مداری نمیدن و در واقع طوری در موقع پاسخگویی رفتار می کنن که باید عطایشون و به لقایشون بخشید!!!!
3- حتی اگر شانس بیارین و با اپراتوری خوش برخورد حرف بزنید معمولا با این جملات جواب شما رو میدن: به مرکز مخابراتتون اعلام خرابی می کنیم. لطفا مودم و چند دقیقه خاموش کنید!!!
در حالیکه وقتی از خدمات شرکت های خصوصی استفاده میکنید و به مرکز پشتیبانی وصل میشید موظف با پاسخگویی و رفع فوری مشکلات هستند.
اپراتورهای شرکت مخابرات مازندران با شماره 2020 نه تنها مشکلی و حل نمیکنن بلکه به نحوی فقط و فقط نقش تلفنچی را بر عهده دارند.
پاسخ ها به این نظر
محمد 28 مهر 1394
دقیقا به همین صورت هست دلیل اینکه افراد توانایی پاسخگویی نیستند چون اطلاعاتی ندارند
نا شناس 28 مهر 1394
مخابرات منطقه «مزگا» در نوشهر و مناطق تحت سیطره‌ش(!) داستانشون جالب‌تر از این حرفاست. به تعداد پدیده‌های طبیعی مثل بارون و رعدوبرق و قطع برق (حتی اگه اندازه پنج دقیقه باشه) سرویس ADSL قطع می‌شه. وقتی به مخابرات منطقه زنگ می‌زنیم می‌گن «فیوز کافو منطقه شما پریده»! یا «دستگاه اتصالی کرده»! ما به همکارامون اطلاع می‌دیم. این اطلاع دادن گاهی تا 3 روز طول می‌کشه. وقتی به 2020 زنگ می‌زنیم می‌گن به مخابرات منطقه خبر بدید!
جالبه که این منطقه و مناطق مجاورش صرفا در انحصار سرویس مخابراته. بارها اقدام کردیم که بتونیم لااقل از شرکتای خصوصی سرویس بگیریم می‌گن نمی‌شه!
بارها توی سایت مخابرات اعتراض کردیم و ساعت قطع و وصل شدن ADSL رو بهشون یادآوری کردیم و تاثیری نداشته. شخصا دو بار نامه نوشتم خطاب به ریاست مخابرات منطقه غرب و همین‌طور بابل و حضوری تحویلشون دادم اما نتیجه‌ای نداشته.

اینجا مازندرانه دوستان!
ساروی ریکا 28 مهر 1394
سلام. من نزدیک به دو ساله که از اینترنت مخابرات استفاده می کنم. کسانی که در 2020کار میکنند از ما ضعیف تر هستند و خیلی جاها به آنها یاد دادم که چیکار کنند . 80درصد مواقع مشکل حل نمی شد و آخرشم می گفتند به مخابرات محلتون مراجعه کنید.راستی 5 دقیقه اول تماس با 2020 باید پیام بازرگانی گوش بدید.
محمد 28 مهر 1394
ما که رفتیم یه شرکت دیگه راحت شدیم
امير 28 مهر 1394
ادعاي مديريت اين آقايان گوش فلک را کر کرده بود که ما با ايده هاي راکفلري ,شرکت مخابرات استان را نمونه خوهيم کرد و..... ولي آقايان فقط دارند به عزل مديران با سابقه ولي بدون پشتوانه سياسي وبه نصب افراد جديد با پشتوانه سياسي مشغول هستند.توي اين شش ماه اول سال هم نزديک به سي ميليارد تومان زيان داده اند ونزديک به چهل ميليارد تومان از بانکها وام با بهره بالا گرفته اند وقصد دارند ميهمانسراههاي استان را به فروش بگذارند ملاحظه ميفرماييد قسمتي از افکار راکفلري آنها,شرکت مارا به کجا کشانده ومي کشاند البته آقايان در آسمان وريسمان کردن بسيار مسلط هستند.
نا شناس 27 مهر 1394
نه ماهه كه از مخابرات اينترنت خريداري نمودم ولي دريغ از يك روز استفاده در ست و حسابي
نا شناس 27 مهر 1394
درخواست جابه جایی خط داشتم بعد از دو سال به بهونه های مختلف بالاخره انجام دادن مخابرات با این پول میگن بودجه نداریم
غریبه 28 مهر 1394
آقا اینترنت یکماهه افتضاحه بیشتر قطع یا خیلی ضعزفه.
محمد 28 مهر 1394
خط ما فیبر نوری بود 18 ماه طور کشید تا مخابرات بهم اینترنت بده حالا هم که داده گاه گداری قطع میشه
rad 29 مهر 1394
بابا ما یه سال تو چمستان در خواست تلفن ثابت کردیم بازرسی تهران هم شکایت کردیم هیچ خبری نیست
۲۰۲۰ مخابرات در مازندران نیست
ناشناس 29 مهر 1394
با این مطالبی که خوندم شانس اوردم از مخابرات اینترنت نگرفتم میخواستم همزمان خط و اینترنت و باهم بگیرم خدا رحم کرد ممنون از کامنتاتون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.