.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جامعه سالم در گرو داشتن کودکان سالم

 شمال نیوز: رییس مرکز بهداشت شهرستان ساری با اشاره به هفته ی ملی کودک از15 تا 21مهرماه گفت: تمام کشورها براین باورند که برای داشتن کشوری سالم و روبه رشد باید کودکان سالم داشته باشند.

دکتر عقیل برزگر در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ اظهار داشت: هفته کودک بهانه ای است برای آنکه خانواده ها و دستگاه های اجرایی مرتبط با کودک و نوجوان توجه و برنامه ریزی بیشتری در این حوزه داشته باشند تا بتوانیم جامعه ی سالم ، باطراوت و شادی داشته باشیم.

وی افزود: مرکز بهداشت ساری نیز بعنوان جزئی از معاونت بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در این هفته برنامه های متفاوتی را برگزار کرد.

برزگر با بیان اینکه انسان با بهانه زنده است، گفت: کودکان بهانه ای هستند برای آنکه خانواده ها بتوانند در کنار آنان و سالم بودن آنان از زندگی لذت ببرند.

رییس مرکز بهداشت ساری از برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی تغذیه سالم و مشاوره و معاینه های پزشکی در این هفته خبر داد و خاطرنشان ساخت: بدین وسیله بهداشت و سلامت را آموزش می دهیم تا کودکان ازسنین پایین بتوانند بهداشت و سلامت جسم و روان را بیاموزند.

به گزارش شمال نیوز؛ در آخرین روز هفته ی ملی کودک، جشن باشکوهی با حضور کودکان مهدکودک های شهرستان ساری و همچنین تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.