.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موج سواری ممنوع ؛
کدام نمایندگان مازنی به برجام رای موافق دادند ؟
شمال نیوز : به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود .....

شمال نیوز : در حالی برجام در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که برخی نمایندگان مجلس سعی در بهره برداری انتخاباتی از فضای مثبت تصویب آن دارند .

این در حالی است که رای گیری در خصوص برجام بصورت مخفی صورت پذیرفت و نمی توان با هیچ معادله درستی از نام موافقان و مخالفان نهایی آن پرده برداشت .

 از سویی برخی نمایندگان مازندران نیز به نحوی خود را موافق برجام قلمداد کرده و در برخی رسانه های کشوری نام خود را به ثبت رساندند که با توجه به مخفی بودن رای نمایندگان دور از دهن به نظر می رسد .

در فهرست یکصد نفره و البته بدون پشتوانه ای که در یکی از سایت های کشوری منتشر شده است نام چند نماینده مازنی آورده شده است .

شمال نیوز صحت و سقم این فهرست را از یکی از نمایندگان مازندران جویا شده است که پاسخ قابل تاملی را دریافت نموده است .

حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده بابل که نامش در فهرست یکصد نفره موافقان برجام در برخی سایت ها بوده است می گوید : آراء در جلسه مجلس کاملا مخفی بود و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند چه کسی رای مثبت و چه کسی رای منفی داده است .

نماینده بابل با بیان اینکه شاید  براساس تصاویر برخی حدسیاتی بزنند اما دقیق نیست ، افزود :  رای من به این طرح محرمانه بود .

به این ترتیب و بدلیل محرمانه بودن رای نمایندگان نمی توان هیچیک از آنان را صاحب رای منفی یا مثبت به برجام دانست و اصولا به دلیل استقبال افکار عمومی از تصویب برجام در جلسه علنی امروز نباید اجازه موج سواری به برخی نمایندگان داده شود .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تدبیر و امید 21 مهر 1394
با چندتا دست بلند کردن و نشستن و ژست گرفتن که نمی شود طرفدار برجام شد . آقایانی که تا قبل از انتخابات از رقبای روحانی حمایت می کردند و یا با دارودسته احمدی نژاد همصدا بودند هیچگاه طرفدار تدبیر و امید و برجام نخواهند بود .
پاسخ ها به این نظر
هومن 22 مهر 1394
چرا اکثریت مجلس که برجام را تصویب کردند با پیشنهاد رای علنی مخالفین برجام مخالفت کردن ؟! چون در تاریخ از ننگ ابدی می ترسیدند
نا شناس 23 مهر 1394
چطور طرحی که اجراش 15 سال طول میکشه در 15 دقیقه به تصویب میرسه؟!!!!
یکی از نماینده های مخالف؛ مجلس از تصمیم لاریجانی و شمخانی تبعیت کرد و ما نکردیم.
نا شناس 22 مهر 1394
آقای حسینی سیدهادی مجلس جای...
شانس شما در این انتخابات زیر صفر درصداست.
نا شناس 21 مهر 1394
چرا نباید این رای تاریخی بنام افراد ثبت می شد تا تاریخ در آینده برای این افراد نظر می داد پس به نظر می رسد این قطعنامه خیلی بر ضرر ایرانه
بابایی 21 مهر 1394
درود بر ناصری که صادقانه اظهار نظر کرد .
حامد 21 مهر 1394
اگر برجام به نفع کشور است و شما تصویب کردید مردانه اعلام نمایید. وگرنه چرا از اعلام شدن نام خود می ترسید. به تاریخ می توان دروغ گفت، در روز قیامت در نزد حضرت حق آیا این رای محرمانه خواهد ماند و نباید پاسخگو باشید.
حمید 21 مهر 1394
جالبه که آقای ناصری یکشنبه مخالفتشو با برجام اعلام کردن و به همرا ه تنی چند از نمایندگان مجلس بیانیه هم دادند. پس دیگه نیازی نیست ظاهرسازی کنید.
بابلی 21 مهر 1394
ناصری که از طرفداران سر سخت احمدی نژاد هست چگونه می توان باور کرد به برجام رای مثبت داده باشد ...
نا شناس 22 مهر 1394
به حق چیزهای ندیده و نشنیده.مگر مازندران نماینده دارد؟
پاسخ ها به این نظر
فرهاد 22 مهر 1394
شه چش دست بکش
نا شناس 22 مهر 1394
جناب آقای بابایی احتمالا" اصلا" متن خبر رو نخوندید !! کجای اظهارنظر آقای ناصری صادقانه بود؟!!
اگرصادق بود رایش را باذکر دلیل می گفت.
همه از عاقبت این کار می ترسند .بعد که خوب شد میگن ما موافق بودیم وبرعکس....
داريوش 22 مهر 1394
فياضي كه سرسخت مخالف بوده و نيروي احمدي ن‍زادي نيز هستش و با داشتن آن پلاكارت در لابي مجلس ثابت نموده
نا شناس 22 مهر 1394
انشاا... نمايندگان مصلحت كشور و نظام را در نظر گرفتن و الا اگر بر اساس منيت و هوا و هوس و ترس از عدم راي آوردن در دور بعدي انتخابات در اسفند 94 باشد خدا عاقبتشان را خير كند جواب شهدا و ملت را چه ميخواهند بدهند
فرهان 22 مهر 1394
با سلام متاسفانه برخی از نمایندگان با ساز سیاسی می رقصند وقتی ببینن اکثر مردم با برجام موافقن با اینکه رای مخالف برجام هم داده باشن می گویند ما موافق اجرای برجام هستیم چرا برای اینکه با نیرنگ سیاسی ارا را به نفع خودشان کسب کنن اقی ناصری و اقای نیاز که شم سیاسی ندارند که حتی رای بدن
عرفان 22 مهر 1394
مگر همین اقایان نیاز اذری وناصری نمایندگان بابل نبودن که از شورای نگهبان بدلیل رد صلاحیت ایت الله رفسنجانی با امضایشان تشکر کردن و در مقابله با علی مطهری با نمایندگان افراطی جبهه پایداری همراه شدن از اینها انتظار حمایت از برجام داشتن خیال خام است
علی 22 مهر 1394
این آقای نماینده نور و محمود اباد که رییس ستاد جلیلی در استان مازندران بوده لطفا شهامت داشته باشد و اعلام نمایدکه به برجام رای مثبت نداده.مردم هشدار
نا شناس 22 مهر 1394
الان مهم اينكه بايد ديد 12 نفر راي متنع را دراين موضوع چه كساني دادند درحاليكه اين مهمترين موضوع حال حاضر كشور هست چرا بي نظر بودند. پس كي ميخواهند تاثير گذار باشند.
نا شناس 22 مهر 1394
میگن دامادی رایشو داده عراقچی بده
ایشون یک رای هم نمیتونه بده
نا شناس 22 مهر 1394
ممد دامادی میگن سه بار به برجام رای داده
همچین فرد توانایی داریم خخخخخخخخخ
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 مهر 1394
به نظرمیرسدآقای دامادی وآقای شجاعی اصلا درمجلس حضورنداشتند.کجابودند ؟
ايراني 22 مهر 1394
چرا بايد محرمانه باشه !!؟ مگه به سرنوشت مملكت ربطي نداره !؟ مگه مملكت و مجلس مال مردم نيست !!؟ مردم بايد بدونن اون ... اي رو كه با راي شون رفته مجلس تفكراتش چي هست.. !!
برجام شعبده بازي بيش نبود 22 مهر 1394
برجام يك شعبده بازي سياسي بود برادران بند به بند برجام از يكسال قبل داشت اجرا مي شد اين حرف ها چيه
اين چيزها فقط و فقط يك شعبده بازي بود والسلام
ارشد 22 مهر 1394
احسنت بر این نماینده که از این فضا سوء استفاده تبلیغاتی نکرد
چهاردانگه 21 مهر 1394
حتما دامادی رای داد چونکه میخواه اینسری رای اصلاح طلب رو بگیره همینکه سر اصولگرایان رو شیره. مالیده بسه .برو دنبال مطهری یا قالیباف شاید به نوایی برسی
نا شناس 21 مهر 1394
آقایان شجاعی ودامادی نمایندگان ساری طرفدارآقای روحانی نبودند وهرکدام به اشخاص دیگری رای دادند.
نا شناس 22 مهر 1394
بعد از چند سال مشخصه گرایش نمینده ها رو تشخیص داد علیپور که دمش به دم پایداری ها وصله امروز هم تو مجلس نشون داد مقیمی و فیاضی که احمدی نژادین در هر حال مخالفه دولتن . ولی فیاضی رو چون از لاریجانی حرف شنوی داره بتونیم فاکتور بگیریم . دامادی که نوچه قالیبافه خب مخالف دولت هست. شجاعی رو اصلا نمیشه حدس زد احمدی نژادی بوده ولی بعداز دور دوم که وزارت ارشاد بهش نداده زاویه گرفته ازون به بعد یکی به میخ میزنه ... ناصری و نیاز هم که ماهیتشون مشخصه و مخالف ایت الله هاشمی و دوستان ایشون هستن . حسینی فقط گرایش اصلاح طلبی داره و حامی دولت هست. از دونماینده غرب استان هم احمدی منطقیه و مستقل هست اما شریعت نژاد نوچه مشایی و طبعا مخالف دولت.یوسفیان نماینده امل هم اصولگرای افراطی که اونم نظرش مشخصه. ولی در مجموع اینا زیاد روشون حساب نمیشه و بقول یکی از دوستان مگه مازندران نماینده هم داره؟!
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 23 مهر 1394
از کدام حسینی صحبت میکنید همونی که در نهاد ریاست جمهوری احمدی نژاد دفتر داشته را میگوئید ؟
باور کنید ایشان براحتی رنگ عوض میکند برید رزومه اش را مطالعه کنید.
نا شناس 23 مهر 1394
متن خبر و یه سری نظرهای مخاطبین تاسف برانگیزه. به نظر شما یعنی نباید نماینده ای مخالف برجام باشه؟!! دوست دارم بدونم 15 سال دیگه بازهم میتونین با افتخار سرتونو بالا بیارید و بگید که ما موافق برجام بودیم؟!!!!!!!!!!
امیر سام 24 مهر 1394
اقای دامادی دو کلمه حرف میزند وان هم به نقل از مرحوم پدرم.....
ظاهرا نماینده پدر مرحوم در مجلس است!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.275 seconds.