.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر نیرو با خانواده مرحوم فروزان دیدار کرد
وزیر نیرو با تسلیت عروج شهادت گونه محمد رضا فروزان معاون آب منطقه ای مازندران، گفت: عروج شهادت‌گونه جان باختگان حادثه منا سعادت بزرگی برای ملت است.

 وزیر نیرو با تسلیت عروج شهادت گونه محمد رضا فروزان معاون آب منطقه ای مازندران، گفت: عروج شهادت‌گونه جان باختگان حادثه منا سعادت بزرگی برای ملت است.
چیت چیان
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای مازندران، حمید چیت‌چیان در سفر استانی هیئت دولت به  مازندران، در دیدار با خانواده حاج محمدرضا فروزان ضمن دلجویی از آنان از خدمات و زحمات وی تقدیر کرد و اظهار داشت: خدمات و زحمات وی منشا خیر و برکت برای کشور بوده و امیدواریم صنعت بتواند از این خدمات بخوبی استفاده کند.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های آبی استان که امروز به بهره‌برداری رسید، حاصل زحمات آقای فروزان است.

چیت چیان با بیان اینکه از دست دادن این افراد برای ما جبران ناپذیر است، گفت: عروج شهادت‌گونه آنها آن در سرزمین منا و با لباس احرام برای آنها سعادتی بس بزرگ و برای ما تسلی بخش است.

خانواده فروزان نیز با تقدیر از وزیر نیرو،‌ از وی خواستند تا ضمن ارسال درخواست کتبی آنان به رئیس‌جمهور تلاش تا اجساد تمامی جان باختگان به کشور باز گردد. وزیر نیرو نیز قول داد تمام تلاش خود را در این راه مبذول دارد.

حاج محمد رضا فروزان، معاون طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران، یکی از جان باختگان حادثه تلخ منا است که در مدت 26 سال خدمت خود در حوزه آب منطقه ای مازندران خدمات شایسته ای را از خود بر جای گذاشت.

در بین جانباخنگان منا، زنده یاد حاج علی اصغر رضایی یکی از همکاران بازنشسته آب منطقه‌ای مازندران و برادر وی نیز وجود دارند که پس از تشییع در شهرستان‌های ساری و بابل در زادگاه آن مرحوم در شهرستان سیمرغ (کیاکلا) دفن شده اند.

مرحوم حاج علی‌اصغر رضایی که در سال 87 به درجه بازنشستگی نائل آمد، تکنسین بخش مطالعات شرکت بوده و در خدمت خود صادقانه، پرتلاش و با مسئولیت کار کرد و سرانجام با لباس احرام به هنگام رمی جمرات در حادثه منا به دیار حق شتافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.217 seconds.