.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیربهداشت:برنامه جدید برای تحول سلامت نداریم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بابیان اینکه با کمبود ۷۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور مواجه هستیم، بیان داشت: بیش از ۵۰ درصد تخت بیمارستان‌های دولتی کشور نیز فرسوده است.

 شمال نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بابیان اینکه با کمبود ۷۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور مواجه هستیم، بیان داشت: بیش از ۵۰ درصد تخت بیمارستان‌های دولتی کشور نیز فرسوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسن هاشمی قاضی‌زاده عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در آمل تصریح کرد: اگر مطابق آهنگی که درگذشته وجود داشت حرکت کنیم هرساله باید دو هزار تخت در بیمارستان‌های کشور ایجاد کنیم، یعنی یک دوره ۵۰ ‌ساله را باید طی کنیم تا تخت بیمارستان کشور تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی را برای تأمین تخت بیمارستان‌های کشور داریم که اگر مجلس حمایت کند تا دو سال آینده قبل از اتمام کارمان در دولت تدبیر وامید حداقل ۲۰ هزار تخت جدید در بیمارستان‌های کشور ایجاد کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه نظارت بر روی غذا بسیار مهم بوده است، عنوان کرد: در ایران نظارت دائمی بر روی غذا وجود دارد ولی این نظارت ناقص است هر از چند گاهی دقت مضاعف صورت می‌گیرد که رسانه‌ای هم می‌شود.

حسن قاضی‌زاده هاشمی همچنین با بیان اینکه نظارت بر غذا نیاز به ابزار است که ابزار آن نیروی انتظامی و نیروی انسانی برای نظارت است، مجازات در خصوص تخلفات غذایی را متناسب با جرم ندانست و گفت: قوه قضاییه باید یک بازنگری در بحث مجازات کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کمبود نیروی نظارت غذایی، بیان داشت: دولت باید یک اعتبار قابل‌توجه برای نیروی انسانی بگذارند تا بتوانیم نیرو جذب کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه برنامه جدیدی برای طرح تحول سلامت نداریم، بیان داشت: به خاطر وضعیت اقتصادی که هستیم نمی‌توانیم برنامه جدیدی اعلام کنیم ولی طرح‌هایی که اجرا کردیم مشکلی برای ادامه ندارد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.