.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل بیمه «دکل بندان» مازندران حل میشود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل بیمه دکل بندان مازندران و نی بران خوزستان حل می‌شود.

 شمال نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل بیمه دکل بندان مازندران و نی بران خوزستان حل می‌شود.

به گزارش مهر، علی ربیعی شامگاه دوشنبه در حاشیه افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز بیمارستان ولیعصر در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل دکل بندان مازندران و نی بران خوزستان، بیان کرد: مشکلات بیمه‌ای و بازنشستگی دکل بندان در شهرهای نکا و گلوگاه استان مازندران تا حدودی حل‌شده است و همچنان در حال پیگیری هستیم.

وی ادامه داد: مشکل بیمه نی برها در استان خوزستان نیز به‌طور کامل برطرف شد.

وی اظهار داشت: ۶۰ درصد مردم استان مازندران بیمه تأمین اجتماعی هستند و امسال هم ۲۴۰ هزار نفر مازندرانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به بیمارستان منطقه‌ای ولیعصر، بیان کرد: در کنار این مجموعه بیمارستانی که مرکز فوق تخصصی جراحی قلب باز و آنژیوگرافی قلب و مغز و عروق است شش طرح دیگر درآینده ای نزدیک  در استان مازندران به بهره‌برداری خواهد رسید.

ربیعی با تأکید برافزایش ارزش دفترچه‌های بیمه، تصریح کرد: دردو سال اخیر با بالا بردن ارزش دفترچه‌های بیمه شرایطی فراهم‌شده است که بیمه‌شدگان تقریباً بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بستری‌شده و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

وی افزود: در بیمارستان‌های غیر ملکی نیز خدمات خوبی ارائه می‌شود و تقریباً در آنجا هم، بخش اعظم هزینه‌ها را خودمان پرداخت می‌کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی  با اشاره پوشش ۱۰۰ درصدی بیمه در استان مازندران اظهار داشت: با پرداخت بدهی‌های خود به بیمارستان‌های دولتی در سال گذشته و ارتقای اعتبار دفترچه‌های بیمه خدمات بیمه‌ای ارتقا پیداکرده است.

ربیعی تأکید کرد: امروز پوشش خدمات دفترچه‌ها در بخش دارویی و همچنین انواع جراحی‌ها و بیماری خاص افزایش‌یافته و با وضعیت بسیار خوبی که دارند موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.549 seconds.