.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاردشت منطقه گردشگری معرفی شود
شمال نیوز: مشاور رئیس‌جمهور گفت: با تهیه یک طرح کامل و جامع می‌توان کلاردشت را به‌عنوان منطقه گردشگری معرفی کرد.

 شمال نیوز: مشاور رئیس‌جمهور گفت: با تهیه یک طرح کامل و جامع می‌توان کلاردشت را به‌عنوان منطقه گردشگری معرفی کرد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علی یونسی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت گفت: منطقه کلاردشت استعداد صنعتی شدن و کشاورزی را ندارد و این موارد به صلاح شهرستان نیست.

وی بیان داشت: درگذشته دامداری یا کشاورزی در منطقه به‌صورت اندک بود ولی اکنون تبدیل به شهرک‌های صنعتی شده و جمعیت بومی و غیربومی منطقه افزایش‌یافته است و نگاه دولت این است که کل شمال کشور با محوریت توریستی توسعه پیدا کند.

یونسی با اشاره به ویژگی‌های بی‌نظیر این منطقه گفت:این منطقه به دلیل نزدیکی به دریا، جنگل، تغییرات آب‌وهوایی دارای زیبای فوق‌العاده و دارای مردمان خوبی است و ضعف ما در این است که به درازمدت فکرنمی کنیم و بی‌رویه در شهرها توسعه داریم و ساخت‌وسازهای بی‌رویه و بدون توجه به حرایم صورت می‌گیرد.

مشاور ریاست جمهوری با اشاره به اینکه باید امانت‌دار آیندگان باشیم گفت: مردم مالکان منطقه ولی امانت‌دار آیندگان هستند وباید در طرح جامع نیازهای آیندگان را هم در نظر بگیریم و همه تلاش دولت این است که دولت تبدیل به مولد شود و این کار در شرایط سخت دولت خیلی مشکل است.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاردر منطقه گفت: مسئولان شهرستان باید با امکانات مردمی زیرساخت‌هایی را فراهم کنند و دولت فقط می‌تواند زمینه آن را فراهم کند.

یونسی با اشاره به اینکه نباید بحث سیاسی را درکارهای منطقه دخالت داد، گفت:هرگونه اختلافات، تحولات و دعواهای سیاسی و هرگونه اختلافات محلی راباید کنار گذاشت که این سم مهلکی در توسعه شهرستان است و باید کاملاً محلی فکر کنید وتوان خود را برای توسعه وجذب سرمایه در منطقه بگذارید.

یونسی با اشاره به استعداد منطقه در جذب توریست گفت:برای جذب توریست باید تأمین امنیت به معنای کامل باشد وبه دورازهرگونه جریانات انحرافی وتند در شهرستان عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: فقط نباید منتظر توریست برای رونق اقتصاد بود بلکه می‌توان با ایجاد کارهای مختلف از قبیل صنایع‌دستی یک برنامه خاص برای منطقه ایجاد کرد که سبب تولید درآمد، توسعه اشتغال و اقتصاد شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.615 seconds.