.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر صنعت:مجبوریم لباس دوخته وارد کنیم

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت با بیان اینکه کشور سالانه به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون متر مکعب پارچه نیاز دارد٬ گفت: تنها ۸۰۰ میلیون متر مکعب پارچه در ایران تولید می‌شود و ایران نیازمند واردات پارچه است.

 محمدرضا نعمت‌زاده شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران در مورد فک پلمپ دستگاه‌های چاپ و رنگ‌رزی شرکت کارخانجات نساجی مازندران اظهار کرد: اگر زودتر از ماجرای پلمپ این دستگاه‌ها خبردار می‌شدم سریع‌تر برای آزادسازی و ترخیص آن‌ها اقدام می‌کردم زیرا معطل و پلمپ ماندن دستگاه‌های تولیدی در گمرک به خاطر اختلافات، ننگ‌آور است.

وی افزود: کارخانه نساجی مازندران دارای قدمت چندین ساله است ولی نباید قدیمی بودن واحدهای تولیدی آن٬ این شائبه را ایجاد کند که کارخانه به خاطر فرسودگی جایی برای توسعه ندارد.

نعمت‌زاده قدمت را نوعی سابقه خوب برای کارخانه نساجی دانست و بیان داشت: با ارتباط داشتن به بازار و فناوری روز این کارخانه به شکوفایی صنعتی می‌رسد.

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت با اشاره به برخی اشکالات خصوصی‌سازی در شرکت کارخانجات نساجی مازندران، تصریح کرد: به جای نوسازی و رفع استهلاک دستگاه‌ها٬ عمده سود شرکت در پایان سال تقسیم می‌شد و برای توسعه روند تولید چیزی باقی نمی‌ماند.

این مسئول با اشتباه دانستن تصور رو به انقراض بودن صنعت نساجی، خاطرنشان کرد: دو صنعت غذایی و نساجی همیشه در حال پیشرفت است.

وزیر صنعت٬ معدن و تجارت با اشاره به نیاز سالانه کشور به یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب پارچه، افزود: ایران تنها قادر به تولید 800 میلیون متر مکعب پارچه است و این کمبود پارچه با واردات پارچه یا لباس به کشور جبران می‌شود.

نعمت‌زاده ادامه داد: ظرفیت تولید پوشاک در کشور به خاطر کمبود پارچه پایین است و مجبوریم لباس دوخته از خارج وارد کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سال خدمتم رغبتی برای آمدن به کارخانه نساجی مازندران به علت انجام نشدن کار جدیدی در آن نداشتم٬ گفت: با قولی که مدیران کارخانه داده‌اند خط چاپ و رنگ‌رزی این واحد تولیدی ظرف 9 تا 12 ماه راه‌اندازی و تلاش شود تا پارچه‌های سازگار با مذاق مردم تولید شود.

/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عباس 21 مهر 1394
با سلام
می خواستم بدونم احیانا واحد اندازه گیری پارچه متر مربع نیست؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.