.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان بنیاد شهید خبر داد
رفع مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران با دستور رئیس جمهور
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در بحث درمان ایثارگران دغدغه‌هایی وجود داشت که با دستور رئیس جمهور بیمه تکمیلی این قشر حل شده است.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در بحث درمان ایثارگران دغدغه‌هایی وجود داشت که با دستور رئیس جمهور بیمه تکمیلی این قشر حل شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی در حاشیه آیین عطرافشانی گلزار شهدای ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درمان ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان از برنامه‌های مهم این سازمان در سال‌جاری است، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در زمینه درمان این افراد وجود ندارد.

شهیدی افزود: در یک ماه گذشته در بحث درمان ایثارگران دغدغه‌هایی وجود داشت که با دستور رئیس جمهور بیمه تکمیلی این قشر حل شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون روال عادی بیمه تکمیلی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان ادامه دارد، بیان داشت: چنانچه اقلام و تعرفه‌های پزشکی که مورد قبول بیمه نباشد توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

*تشکیل صندوق بیمه اقلام پزشکی در بنیاد شهید

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سال 63 در هیئت دولت مصوب شد و ریاست شورا بر عهده رئیس جمهوری است.

این مسئول تصریح کرد: در این شورا 6 وزیر عضویت دارند و آیین‌نامه توسعه فرهنگ و شهادت نیز مصوب شد.

معاون رئیس جمهور از تشکیل صندوق بیمه اقلام پزشکی در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این صندوق اقلام و تعرفه‌های پزشکی که مورد قبول بیمه نباشد توسط این بنیاد رسیدگی و پذیرش می‌شود.

شهیدی تصریح کرد: تاکنون یک سوم طرح ساماندهی گلزار شهدای مازندران به پایان رسید و تعدادی تا پایان امسال طرح ساماندهی به اتمام می‌رسد.

*پرداخت مطالبات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تا پایان سال 90

وی درباره کمیسیون پزشکی ایثارگران و جانبازان، بیان داشت: این افراد می‌توانند نسبت به تجدید نظرخواهی در بحث کمیسیون پزشکی به واحدهای مربوطه در ادارات بنیاد شهید سراسر کشور مراجعه کنند.

به گفته وی در حال حاضر 520 هزار جانباز زیر 25 درصد در کشور وجود دارند و این عده می‌توانند برای تجدید نظرخواهی در بحث کمیسیون پزشکی مربوط به خود اقدام کنند.

وی از پرداخت مطالبات به حق خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تا پایان سال 90 توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: مطالبات سال‌های 91 لغایت 93 پس از تامین بودجه توسط این بنیاد پرداخت می‌شود.

* عربستان سعودی؛ عامل فاجعه در منا

رئیس بنیاد شهید کشور همچنین در دیدار با خانواده حاج مردان احمدی فرزند شهید والامقام محمد علی احمدی معاون اداری مالی بنیاد شهید قائم‌شهر که در فاجعه منا مظلومانه جان خود را از دست داد، بیان کرد: دولت عربستان سعودی با بی‌کفایتی و عدم مدیریت باعث بروز فاجعه در منا شد.

شهیدی افزود: فاجعه منا موضوع بسیار تلخی است که همواره در یاد و خاطره مسلمانان به‌ویژه خانواده‌های جانباختگان باقی خواهد ماند و در تاریخ برای همیشه ثبت می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: امسال در عید قربان شاهد فاجعه دردناکی در منا بودیم که شادی عید برای ملت ایران به عزا تبدیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تشکیل ستاد دفن جانباختگان فاجعه منا در بنیاد شهید خبر داد و گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی این ستاد با همکاری وزارت کشور و این بنیاد دفن جانباختگان را در گلزار شهدای سراسر بر عهده داشته‌اند.

وی فاجعه منا را بسیار بزرگ و عمیق توصیف کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب از این فاجعه به سادگی نمی‌توان گذشت و دولت سعودی باید جوابگو و اجازه تحقیق و بررسی را در این زمینه بدهد و از طرفی باید از خانواده‌های جانباختگان عذرخواهی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سهراب 21 مهر 1394
آقای شهیدی مطلع باش ایثارگران سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران ازدستگاههای مسئول ازجمله بنیادامورایثارگران استان مازندران وسازمان خودمون دربحث بیمه تکمیلی بیش از2ماه رهاشده هستیم وهیچکس پاسخگوی حداقل وضایف خودنیستند وگمان میرود سال گذشته حدود8ماه بیمه تکمیلی نداشتیم امسال هم بهمین شکل درگیرهستیم زحمت بکشیداقدام عاجل صورت دهید شعارندهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.