.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون رئیس جمهور با خانواده شهیدان عبوری دیدار کرد
معاون رئیس جمهور از خانواده شهیدان عبوری و جانبازان بی‌غم و پریجی در ساری دیدار و دلجویی کرد.

 شمال نیوز: معاون رئیس جمهور از خانواده شهیدان عبوری و جانبازان بی‌غم و پریجی در ساری دیدار و دلجویی کرد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بیست و سومین سفر استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت تدبیر و امید به مازندران شامگاه دوشنبه با خانواده شهیدان محمدعلی، حجت‌الله و قاسم عبوری و آزاده 50 درصد دوران دفاع مقدس محمدعلی بی‌غم و جانباز 70 درصد قنبر پریجی در ساری دیدار کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور برای ادای احترام و دین خدمت شما بزرگواران رسیدم و توفیق سلامتی و موفقیت روز افزون از درگاه خداوند منان برایتان آرزومندم.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی از مقاومت، استقامت، ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و نیز جانبازان و همسران آنان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد و افزود: رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

در پایان این دیدار لوح تقدیر توسط نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خانواده شهیدان عبوری و جانبازان بی‌غم و پریجی اهدا شد.

به گزارش فارس، در این دیدار عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و جمعی از مسئولان این بنیاد، معاون رئیس جمهوری را همراهی کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.